ovulatiebloeding?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anais, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi

ik heb volgens mijn gyn pcos (en twee anderen) ik ben nog maar drie keer op controle geweest en telkens was er geen ei te zien.

nu krijg ik af en toe een mini bloeding vanbinnen.
    en telkens rond mijn eisprong...toevallig?
    eerst voel ik pijn in men lies(rechts nu) en dan kijk ik zo een of er toevallig geen bloeding is en ja hoor vandaag met een tampon gekeken(want zo zie je dit beter) en ik zag stipjes roze.
    mijn uitscheinding was de laatste dagen redelijk rekbaar.
    en vandaag hing er eenzeer rekbaar sliertje aan die tampon :)
    en dus hebben we net opnieuw geklust(de zondag ook)
    ook voelde de baarmoeder zacht en laag en open.toen we aan het 'klussen" waren moetk wel zeggen dat dit echt wel zeer deed!in mijn rechterlies kreeg ik steeds steken.

kan het dat ik dus een eig gehad heb...??ik heb die bloeding niet elke cyclus maar toch enkele keren per jaar.zou het kunnen dat ik gewoon toevallig nooit een ei had alsk naar de gyn ging?niet dak ik niet pcos heb maar miss minder 'erg' dan ik dacht(dus nooit een ei dacht ik)

mijn laatste cyclus duurde 69 dagen en had 8 dagen lang mijn regels...miss dat ik nu dus een gunstige cyclus krijg??

stel nu dat ik een ei had vandaag(vanmiddag begon de pijn) ben ik dan op tijd met klussen?ik ben blijven liggen daarna met een kussen onder de poep :) dat van zondag klussen zal wel te vroeg zijn geweest maar ja.

en stel dat dit nu geen ovulatiebloeding is...wat is het dan,,doorbraakbloeding daar is het veel te klein voor en wondje...twijfel ik sterk aan.en telkens na die pijn in de lies en rond eisprong datum...als het dit niet is wat dan??

groetjes :)

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik wou dat ik je het kon vertellen maar garanties kan ik niet geven.
    Het klinkt inderaad als of je wel een paar keer per jaar een ovulatie hebt. Je benut ze goed! Het is afwachten of ehct een ovulatie was en of het gaat lukken.
    Wat het bloedverlies kan zijn....het is wel heeel erg weinig en de tampon of door met een papiertje dieper je vagina in te gaan kan jeook een haarvatje laten knappen wat dat bloedverlies geeft....

Het is afwachten meis.

Imke

Deel Deze Pagina