hallo. ff een vraagje. ik heb vorige maand een korte cyclus gehad van 25 of 25 dagen. daarvoor was het ongeveer rond de 27 .wanneer moet ik nu testen? ik ben 24 november voor laats ongi geweest.weet iemand het? alvast tnx!
Is voor iedereen verschillend! Succes met testen! Dat het resultaat POSITIEF mag zijn! Groetjes Marjo
Hoi! Als je de vanaf de eerste dag van je ongi telt en dan de langste cyclus aanhoudt, denk ik dat je het beste uitkomt... Heb meerdere keren gehoord hier op het forum dat je het beste je langste cyclus kan aanhouden! Heel veel succes meid! Liefs Chris
Je kan ook wachten tot je een paar dagen overtijd bent en dan testen ...dan heb je volgens mij het minste kans op teleurstelling. Ik heb zelf ook weleens getest net voor mn NOD omdat ik van alles voelde haha zoals iedereen op dit forum volgens mij Maar heb daarna afgesproken af te wachten tot ik ongi wordt en anders een paar dagen na mijn NOD pas. En wat denk je...vorige keer wordt ik gewoon 4dgn eerder ongi :x Helaas maar ja volgende keer beter
ik zou gewoon wachten met testen dat je ruim een week over tijd bent dan weet je teminste zeker dat je niet te vroeg test succes ps. ik heb een berichtje verwijderd van je want je had de vraag 2x gesteld
sjong jonge,weer zolang wachten,tis eigenlijk niet zo lang want het is zo volgende week,maar tog bleeehh. k heb wel barstende hoofdpijn en veel slaap,maar ja dat kan ook een aankomende ongi zijn.
Iedereen zegt dat je het beste kan testen als je een week over tijd bent. maar hoe kan ik weten of ik een week over tijd ben? Ben in september na 13 jaar met de pil gestopt, netjes ongesteld geworden. toen eerste cyclus 27 dagen, volgende 32 dagen en nu al 35 dagen en (nog) niet ongesteld. hoe weet ik nu hoeveel dagen ik over tijd ben als ik geen regelmatige cyclus heb en dus niet weet wanneeer ik kan testen?