tampon in na seks?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ansj, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ansj

    Ansj Lid

    14 feb 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

    Misschien een rare vraag, maar hier kan ik die natuurlijk wel kwijt...
    Is het aan te raden om een tampon in te doen na de sex in je vruchtbare periode?

    Ik kan er zelf allerlei voor- en nadelen bij verzinnen, wat denken (of weten) jullie?

    Groetjes, Ansj.
     
  2. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Vanwege weglopen van zaad bedoel je? Ik denk niet dat het uit maakt.. Mijn gevoel zegt van wel maar mijn verstand niet.. Het moet je baarmoeder in het dat is een stuk hoger.
     
  3. Linda1984

    Linda1984 Niet meer actief

    Lijkt mij overbodig.... gewoon even een kwartiertje blijven liggen op je rug:D
     
  4. cindybaby71

    cindybaby71 Niet meer actief

    het lijkt mij zelfs zo dat de tampon het zaad zelfs opzuigt.
     
  5. Kiekske

    Kiekske Niet meer actief

    Ik doe het zelf ook altijd, maar wel nadat ik een kwartier ben blijven liggen. Ik heb begrepen dat het zaad wat dan nog niet in je baarmoeder terecht is gekomen hier ook niet sterk genoeg voor is. Goed zaad is al in je baarmoeder terecht gekomen en slecht zaad loopt weer terug.
     
  6. Lotte30

    Lotte30 Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hallo,

    Ik lees je vraag net maar ik heb er nog niet over nagedacht? Ik blijft zelf altijd een kwartiertje liggen! Maar dan heb ik het idee dat er nog best wat zaad uitloopt:x
    Ik weet niet of het kwaad kan, kan slechts mijn voeten een uur aan het plafon binden:x.
    Maar een tampon heb ik eigenlijk nooit over nagedacht:(
    En of het effect heeft???:(

    Liefs Lotte
     
  7. masu

    masu VIP lid

    5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik denk dat dat echt geen nut heeft. Alles wat eruit wil lopen nadat je sex hebt gehad was toch niet geschikt voor de bevruchting.
    Ik geloof daarentegen weer wel dat het zin heeft om de zwaartekracht z'n werk te laten doen en dus na de sex ff met een kussentje onder je kont een kwartiertje te blijven liggen. :)
     
  8. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    denk dat dit absoluut geen nut heeft....en al die andere trucks als kussen onder de kont geloof ik ook niet in
    zaad wat goed is en komt echt wel op een natuurlijke manier op de juiste plek
     
  9. disney1986

    disney1986 Fanatiek lid

    29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het ook weleens, puur omdat ik geen zin heb in een bed vol zaad:D
     
  10. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    denk niet dat je er wat mee opschiet.. en daar is een tampon ook niet voor bedoeld
     
  11. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heeft geen nut. Wat eruit loopt is niet alleen zaad he... dat zaad zit in vocht (de zaadjes zelf zie je niet alleen het vocht) en het vocht moet er zowieso uit.
     
  12. xxPetra

    xxPetra Niet meer actief

    Ik zou het ook niet doen maar meer omdat ik vind dat je geen tampon moet inbrengen als je niet ongesteld bent en dan lijkt het me ook niet heel prettig. (zit vast tussen m'n oren hoor;))

    Ik heb trouwens wel eens ergens gelezen op het forum dat je een soort "soft cups" hebt die je kunt inbrengen bij jezelf na de seks (weet de naam niet meer). Of dat helpt weet ik ook niet...want het houdt het alleen binnen en zorgt er volgens mij niet voor dat ze weer omhoog geschoten worden maar wie weet is dat iets.
     
  13. mamatien

    mamatien Niet meer actief

    Het lijkt mij zelfs slecht als je dat doet..
    Vocht moet er juist uit.. Kwartiertje blijven liggen en alles wat erna nog uitloopt geeft niet, dat is juist goed!
     
  14. Ansj

    Ansj Lid

    14 feb 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor het meedenken! Toch niet zo'n goed idee is de conclussie...
    Dan maar schietgebedje doen ;)

    Liefs, Ansj.
     

Deel Deze Pagina