Ovulatiebloeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wieffie, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik weet niet of ik hier wel mag posten omdat ik nog niet zwanger ben maar ik vraag me toch af of iemand mijn vraag kan beantwoorden.

Na een lange cyclus van 3 maanden lijkt het erop dat mijn lichaam zich aan het herstellen is. Ik ben niet aan het ontpillen omdat ik half december mijn mirena heb laten verwijderen. Laatste menstruatie is begonnen op 13 febr. Gisteren op dag 16 begon een bloeding en gisteravond had ik een positieve ovutest. Vandaag bloed ik nog steeds. Nu is mijn vraag of deze ovulatiebloeding de kans op een zwangerschap niet kleiner maakt? Kan ik deze maand afschrijven?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi wieffie,

De vraag is hier inderdaad niet helemaal op de juiste plaats. Ik weet er net iets te weinig van maar in principe lijkt het me niet dat een ovulatiebloeding een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. Ik zou deze maand niet onbenut laten.

Sterkte, groetjes imke

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Iig bedankt voor je antwoord. Ik lees steeds meer verhalen over vrouwen die deze bloedingen hebben en we gaan gewoon afwachten.Thx!

Deel Deze Pagina