Hoi allemaal poging 1/ ronde 1 na miskraam ( ongepland zwanger,curretage) Nadat ik op 4 sept een miskraam had en op 4 okt ongi werd nu poging 1. De gyn. kijkt even mee wegens mijn onzekerheid. Maandagochtend afspraak gehad en ze zag een beetje troebel baarmoederslijm, maar niet schrikbarend of zorgwekkend. Tevens een follikel van 20,8 mm. Oftewel die zou gaan springen in de komende 24-36uur. Ze gaf maandag aan dat ik 'de komende 2 dagen vruchtb. ben en eisprong heb maar dat niet precies aan te geven is wanneer. Inderdaad nog met ovultesten gekeken maandag en vandaag en inderdaad harstikke positief. Stomme vraag misschien, maar heb ik dan nu juist geklust? Ik heb het zaterdag gedaan, zondag en vandaag ( dinsdag) Vanaf wanneer zou ik kunnen testen? Ik moet volgende week dinsdag weer terug voor een bloedtest ( progresteron) en een echo geloof ik. Geen idee eigenlijk waarom
Ik denk dat je inderdaad op de juiste dagen geklust heb. Waarschijnlijk heb je vandaag je eisprong. Testen kan 14 dagen na je eisprong. Ik duim voor je!
Dankjullie voor jullie berichtjes. Ik ben echt zooooooo benieuwd, maar ook onzeker hoor. Lief dat jullie de moeite hebben genomen te reageren, super!!!!! Ik heb vandaag een ovutest gedaan en die was negatief vandaag. Maandagmiddag en dinsdag ( ook dinsdag namiddag) was die positief. Dus die eisprong moet dan ergens dinsdagnacht of woensdagochtend zijn geweest toch? omdat ik nu negatief test. Geklust dus op zaterdagavond, zondagmiddag en dinsdag vroeg in de avond. VOlgens mij zit ik dan inderdaad exact goed met sowieso een dag voor de eisprong toch? Nu ik zo alert ben op mn lichaam lijkt t net alsof ik 'processen'in mijn lichaam voel. ik denk die eisprong ofzo. Ik ben benieuwd. Dus testen over 14 dagen?
Ja idd over 14 dagen zou je kunnen testen. Voor zover ik het weet, willen ze volgende week testen of je lijf voldoende hormonen aanmaakt na de eisprong en of je eitje ook daadwerkelijk is gesprongen.
Inderdaad heel erg spannend #diepe zucht# Ik wil zo graag dat t meteen raak is na die curretagetoestand, zodat ik verder kan met mn leven. Daar ik dus aanneem dat ik ergens gisteravond, vannacht of vanmorgen die eisprong heb gehad ( gister namiddag was ovu test nog positief) heb ik toch nog maar even geklust aangezien ik heb gelezen dat een eicel na 24u na eisprong nog te bevruchten is. ik vermoed zo dat ik alle juiste dagen nu toch wel heb gehad, dus fingers crossed.........ik hoop dat ik snel een teken mag ontvangen dat t juist is @ hopmarjanneke: Ik vermoed dat je gelijk hebt, de gyn. zei inderdaad dat er progesteron geprikt zou worden en dat t dan duidelijk is geweest wanneer die eisprong er nu daadwerkelijk was. Volgende week dinsdag mag ik. Mocht ik ongesteld worden dan moet ik weer 1e dag bellen en waarshijnlijk 3e dag prikken. Over 3 weken krijg ik pas een consult om uitslagen te bespreken. Ik zit niet in een traject, maar ze kijken even mee. Ik was ongepland zwanger en kreeg een miskraam ( curretage) derhlave heb ik er om verzocht.
Misschien een stomme vraag maar je geeft aan dat je ongepland zwanger raakte, en nu ben je weer aan het klussen, snap het niet helemaal, kan aan mij liggen.
Hoi allemaal, goedemorgen, Ik was inderdaad totaal onverwachts en ongepland zwanger. Nu willen we er wel voor gaan. Stom dat ik op zo'n korte tijd zo hard veranderd ben. Gelukkig staan we er beiden achter. Ben benieuwd wanneer t raak mag zijn Gezien mn vorige zwangerschap maak ik me niet zo heel veel zorgen, maar er blijft toch iets aan me knagen. Vanaf de 30e kan ik testen. Dit was voort eerst dat we bewust geklust hebben rondom die dagen. Echt wel spannend