tarwekiemolie/teunnisbloemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sha33, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi Ladies,

ik heb de eerste maand na stop pilgebruik teunisbloemolie gebruikt, merkt dat mijn menstruatie eindelijk 4dagen duurte i.p.v 2dagen toen het potje leeg raakte wou ik tarwekiemolie proberen maar ik merk nu dat mijn menstruatie weer 2dagen is wat wel een voordeel is heb helemaal geen pijnelijke gemakken gehad, maar ook geen slijm gezien :(

Nou vraag ik mij af wat kan dit voor mijn baarmoeder betekenen aangezien ik zwanger wil worden, moet ik deze capsules beide innemen?
    wie heeft ervaring met deze capsules?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tarwekiem zorgt voor een betere innesteling, in ieder geval voor een beter "bedje" om het zo maar te zeggen. Dit mag je ook je hele cyclus gebruiken.

Teunisbloem zou iets aan de lengte van je cyclus veranderen. Ik weet niet of dat nu langer of juist korter zou zijn want ik heb het nooit nodig gehad.
    Ik weet wel dat je dit alleen maar mag gebruiken tot aan je eisprong, daarna niet meer.

Misschien dat andere dames nog aanvullingen hebben, maar dit is de korte versie ervan.

Succes

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Ik heb alleen ervaring met teunisbloemolie. Het zorgde bij mij voor een iets eerdere eisprong (enkele dagen) en dus kortere cyclus en duidelijk meer en langer vruchtbaar slijm (5-6 dgn).

Het heeft verder niets gedaan op (lengte) menstruatie.

Ik heb overigens teunisbloemolie gedurende de hele cyclus gebruikt, omdat ik het vooral wilde gebruiken tegen pre-menstruele klachten. Het heeft niets op innesteling gedaan, het was 1e ronde meteen raak.

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Teunisbloemolie heeft mijn cyclus verkort! En had minder ongemakken van mijn eisprong. Na de eisprong ben ik met tarwekiem begonnen. Nu maar hopen dat ik zwanger ben.
    Gebruik trouwens ook nog zwanger worden van etos.

5. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    owww ok, ik heb teunisbloem olie 1maand gebruikt en daarna de tarwekiemolie, maar heb gemerkt dat bij de tarwekiemolie dat ik geen menstruatie pijn had, en geen zere borsten maar wel dat mijn menstruatie korter is en geen slijm.
    had van de dokter begrepen dat tijdens menstruatie vermengd moet zijn met slijm nou dat was er dus niet.

dus teunisbloem tot de eisprong, hmmm lastig ik weet niet eens of ik dat heb, ben 2maanden geleden gestopt met de pil.

ga ze maar weer eens allebei gebruiken kijken wat er dan gebeurt, en hopen op een kleintje.

Deel Deze Pagina