hoi hoi! wie kan mij even goede raad geven, we zijn al een tijdje aan het proberen maar tot nu toe nog niet zwanger. ze zijn erachter gekomen dat me schildklier niet goed werkte en nu heb ik sinds een week thyrax medicijnen. elke ochtend 3 tabletjes van 0,25 mcg. nu heb ik een afspraak gemaakt bij de tattoo shop om een tattoo te laten zetten a.s donderdagavond. ik zit nu op dag 9 en ik heb al vruchtbaar slijm en me ovulatietest was net al duidelijk een 2e streep op zichtbaar. ( zit pas op dag 9 !! ) heel erg vroeg. nog nooit meegemaakt als ik zo vroeg in me cyslus al een eisprong zou hebben. maar stel me eitje bevrucht zou worden een deze dagen, kan het dan kwaad om die tattoo te laten zetten donderdag? ik heb gelezen dat het niet goed is voor als je zwanger ben. maar ik weet donderdag nog niet of het gelukt zo zijn of niet?
Volgens mij kan dat geen kwaad? Die dingen hebben niets te maken met elkaar, toch? Dat zou betekenen dat voor elk wondje dat je oploopt, de eisprong niet goed zou gaan. Volgens mij is dat niet zo. Wat ga je laten zetten? en waar? (op je lichaam)
Waarom zou je geen tattoo kunnen laten zetten als je zwanger bent? Ik heb ook net voor mijn eisprond een tattoo laten zetten en heb daar niets eens overnagedacht.... Je hebt idd ook wondjes of andere dingen tijdens een eventuele zwangerschap. Waar ga je een tattoo laten zetten en wat voor iets?
Volgens mij maakt het tijdens je eisprong niet uit, maar inderdaad als je eenmaal zwanger bent is het niet goed, omdat toch de stoffen die in de inkt zitten in je bloed terechtkomen en dus ook bij je kindje.
Bedankt voor jullie reacties ik heb een tattoo op me enkel met 2 letters erin, nu heb ik die al een lange tijd een heb ik er spijt van. Ik heb gekeken wat de mogelijkheden waren. Nu gaan ze er iets van maken met bloemetjes en vlinders dat vondt ik wel mooi zodat de 2 letters veranderd worden .
De meningen verschillen nogal over de schadelijkheid van een tattoo tijdens de zwangerschap, maar als je nog niet zwanger bent hoef je er sowieso geen rekening mee te houden.
ik heb gehoord dat het helemaal geen kwaad kan. Zolang diegene maar met schoon materiaal werkt. het is voornamelijk om ziektes en bactieeren enz te voorkomen
bij tattoages en zwangerschap draait het idd alleen om bacterieen en infecties, maar de kans bij een schaafwondje om die op te lopen is groter dan bij het tattoeren. het enige als je allanger zwanger zou zijn wat minder prettig kan zijn is dat je soms een gevoeligere huid hebt en dat de spanning ooit stress mee kan brengen. dus in alle gevallen eigelijk niet schadelijk voor iemand die bijna/net zwanger zou zijn. veel plezier in iedergeval
Hahahaha, tuurlijk kan dat!! Sorry, moet eerlijk gezegd een beetje lachen om dit topic Moet toch niet gekker worden hier, hihi...