Ja...Nee...Ja...of toch liever niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Apie1, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Lieve meiden,

Spannende tijden hier. Ik moet het even delen. En graag anoniem :D
    M'n man en ik gebruiken geen hormonen meer als ac en nu zijn we laatst het condoom vergeten. Ik vroeg me altijd af hoe mensen per ongeluk zwanger konden worden en nu weet ik het. Zo stom!
    En nu het gekke: Mijn man zei: "als het zo is, dan is het zo." Heel relaxt eigenlijk. En nu hoop ik stiekem een beetje dat ik idd zwanger ben. En toch ook weer niet.
    Want we wilden pas over ongeveer een jaar aan de slag. En dan samen juichen als het raak was. Nu komt het helemaal niet handig uit. Maar dan denk ik ook weer aan al die dames die ook graag willen juichen om een positieve test, maar hem maar niet krijgen. En dan denk ik: Dan toch liever wat vroeg, dan helemaal nooit.
    Spannend! Over drie dagen moet ik testen, maar ik weet niet of ik durf. Want ik ben bang dat het positief is en ook bang dat het niet zo is...:)

2. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend! Ik was de eerste keer ook zwanger terwijl wij er niet bewusteloos mee bezig waren. Bij de tweede waren we wel bewusteloos bezig en dat duurde mij veel te lang. het heeft alle bij zijn voor en na delen dus. Succes met wachten.

3. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    sorry trotsema, maar moest wel even lachen om het bewusteloos en te lang duren :D
    maar TS: ik ben benieuwd, maar als hij negatief is, stellen jullie het dan ook nog uit eigenlijk? zou er iig wel over gaan praten als jullie er toch wel open voor staan evt :)

4. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik zie het staan, mijn telefoon leid een een eigen leven:D

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik herken je gevoel wel, wij wisten ook nog niet 100% zeker of we NU een kindje wilden want we hadden het heel fijn met z'n 2en en schoven het moment om te beginnen steeds voor ons uit, maar hadden zoiets van 'ach, laten we eens zien wat er gebeurd'. En toen was ik dus meteen zwanger. We waren echt in shock(wel gelukkig, maar in shock dat het zo snel raak was), het moest echt landen en de volgende dag waren we past echt blij. Toen ik 2 weken daarna de miskraam kreeg en we daar allebei kapot van waren, wisten we eigenlijk pas hoe gelukkig we er mee waren. Nu willen we het heel graag, en dan is wachten wel zwaar. Ik neem aan dat jullie zeker weten dat je iig een kind wilt, en dat het geen ramp is als dat nu al is ipv een over een jaar?

6. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Hahaha! Geweldig die auto-correctie foutjes.
    Bewusteloos bezig zijn!!

7. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ja, een kindje is van harte welkom en het komt wel goed, hoor! Het zou alleen handiger zijn om even te wachten en ik denk ook dat we dat doen als de test negatief is. Maar ik vind het wel apart hoe mijn hart toch ook wel sneller gaat kloppen bij het idee dat zich binnenin mij op dit moment misschien wel een wonder voltrekt. Heel raar idee!:p

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    tja wat het hart wil en wat de omstandigheden zijn, zijn 2 dingen ;) zo gek vind ik het niet iig. ben benieuwd iig :)

9. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ja, als ik het lef gevonden heb om te testen laat ik het hier weten :)

10. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

Nov 23, 2014
    373
    1
    16
    Female
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hahaha heerlijk dat autocorrect!!

Spannend voor je Apie! Je kunt al bijna testen! Hou je ons op de hoogte?

11. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Doe ik hoor. Ben erg nieuwsgierig, maar ook zenuwachtig. Denk telkens dat ik 'verschijnselen' heb. Zo zie ik sterretjes wat ik anders nooit heb. En ik heb tintelingen in één hand. Ook ongewoon. En mijn haar valt uit. Echt heel erg. Maar geen idee of het op een zwangerschap kan wijzen. :(

12. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Spannend! Wij waren wel bewust ermee bezig maar toen het raak was vonden we het doodeng hoor! En nu willen we een tweede, de omstandigheden zijn misschien niet super ideaal maar de wens is er. Wat er ook gebeurt, het komt helemaal goed ;)

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik moest ook lachen om bewusteloos, mijn telefoon maakte ooit natheid van nathalie.
    On topic : spannend TS, ik had een beetje een zelfde situatie maar uiteindelijk was ik dolblij dat het zo was, had t erg jammer gevonden als ik niet zwanger was.

14. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ik heb vanmorgen getest en de test was negatief. Ik voel me een beetje leeg, dat wel. :( Maar ben wel zodanig opgelucht dat ik zeker weet dat we idd nog even moeten wachten. ;)

Bedankt voor de steun in deze spannende dagen :D en ik blijf hier lekker rondhangen tot we er weer voor gaan. En dan hoop ik dat het lukt natuurlijk!

Liefs,
    Apie! :)

15. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Hmmm, nog steeds geen menstruatie :$:(:$

16. Najatt

Najatt Actief lid

Nov 8, 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toch maar weer testen dan?:D

17. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Haha, ik knijp em wel een beetje :)
    Ik denk dat ik een week afwacht. Misschien gewoon een late eisprong. Ik heb twee weken na ons avontuurtje getest. Dus dan had de test wss wel positief geweest als het raak was. Als ik een late eisprong had is de kans op een zwangerschap heel klein. Wacht het evenaf dus. Maar wel raar dit :$:D

18. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Gisteren eindelijk mijn menstruatie. Pfff, dat was toch wel spannend! :D Nog nooit eerder 7 weken ertussen gehad. Raar hoor dit. Nu weer goed opletten met ac! Haha! :D

19. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,024
    1,040
    113
    Waarschijnlijk toch een latere eisprong dus. Maar in jullie geval dus maar goed dat het niet direct raak was 😉

Share This Page