Altijd innestelbloed bij zwangerschap...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Troetelbeer, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer

    Troetelbeer Actief lid

    3 sep 2007
    156
    0
    0
    Dag allemaal,

    ik lees hier regelmatig dat vrouwen die zwanger geworden zijn, net voor het ontdekken van hun zwangerschap bloedverlies hebben gehad, het zogenaamde innestelbloed.

    Is hier altijd sprake van of niet perse? Ik ben namelijk overtijd en ben in spanning aan het afwachten of het wel of niet raak is geweest. Maar tot nog toe geen spoor van bloed gezien.
     
  2. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Troetelbeer,

    Nee hoor dit hoeft helemaal niet. Het komt vaker voor dat vrouwen niks zien en merken van hun innesteling dan wel.
    Dus het is niet vreemd dat je (nog) geen bloed hebt gezien.
    Heb je verder nog andere zwangerschapsklachten dan?

    Heel veel succes met testen en ik hoop voor je dat het raak is!

    Liefs Farfan
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit is een vraag die erg vaak gesteld word ;)
    Maar het antwoord is nee, komt vaker niet voor dan wel.
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb ik niet gehad, dus..
     
  5. Troetelbeer

    Troetelbeer Actief lid

    3 sep 2007
    156
    0
    0
    Hoi farfan,

    ik heb wel sinds gisteren ongipijn en deze pijn had ik dinsdag ook. Ik vind het niet echt passen bij gewone ongipijn omdat die altijd iets heviger is bij mij en vaak gepaard gaat met
    bloedverlies. Maar nog geen druppeltje hoor. En vaak heb ik normale of iets kortere cyclussen. En ik ben sinds vrijdag ontzettend moe! Toen ik thuis kwam van werk kon ik mijn ogen niet open houden. Overal deed het pijn.

    Morgen ga ik meteen een test halen bij het Kruidvat. Ik hoor er allerlei verhalen over, maar ik zou anders niet weten waar ik een andere tets zou moeten halen, want woon nog niet zo lang in Belgie. Bij een apotheek denk ik, maar van een ander op dit forum hoor ik weer dat de CB test bij haar negatief aangaf en de Kruidvattest positief...?

    Ik heb mezelfd beloof dat als de test negatief aangeeft, ik zaterdag weer wil testen, mocht ik nog geen ongi geworden zijn. Komt er het bekende vage lijntje, dan koop ik een andere test bij een apotheek (CB of zo).

    Spanneeeend! :)
     
  6. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nooit innestelbloed gehad, bij alle 3 niet.
    wel heel veel plassen, moest er snachts 4 of 5x uit, dacht eerst dat ik blaasontsteking had.
     
  7. Faith

    Faith Lid

    1 nov 2005
    80
    0
    0
    Ik heb 2 kids en bij geen van 2 gehad dus hoeft niet .


    greetz Faith
     
  8. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb het ook niet gehada. of het moet nog komen ! :S
     
  9. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maak je jezelf niet gek hoor, je lichaam moet misschien ook nog even ontpillen en dan kan je cyclus wat van slag zijn. Je cyclussen van hiervoor zeggen helaas niets over hoe je cyclus zonder pil nu is. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!
    Ik heb trouwens geen innestelingsbloeding of pijnen gehad.

    groetjes,
    Snoopy
     
  10. Troetelbeer

    Troetelbeer Actief lid

    3 sep 2007
    156
    0
    0
    Ja, het kan natuurlijk zo zijn dat ik dit maal iets later ongi kan worden. Maar ja, aan de andere kant heb ik hiervoor maar 4 maanden de pil gebruikt en na het stoppen met de pil werd ik al snel ongi.

    Ach ja, morgenvroeg weet ik het! Ik laat het jullie meteen weten.
     
  11. Hope123

    Hope123 Actief lid

    9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hoi Troetelbeer, volgend mij hoeft het niet altijd nee maar dat weet ik ook zeker dan nu. Ik had ook last van krampjes en ongi pijn deze maand en twee dagen overtijd. Tesste wel negatief maar bleef hopen, helaas de Red Devils kwamen alsnog. Ik hoop dat het bij jou wel raak is!
     

Deel Deze Pagina