Indrooglijntje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Konijn, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik ben denk toch te vroeg geweest met testen. Ik zit nu op dag 29 en heb een cyclus van 24 tot maximaal 27 dagen. Toen ik vanmorgen (om 5.00 :oops:) een zwangerschapstest deed leek er eerst niets te verschijnen. Binnen een kwartier was er een heel vage streep. Maar hij is echt heel erg licht. Zo licht dat ik op basis hiervan geen conclusies durf te trekken. Ik heb hier weleens gelezen over indrooglijntjes enzo. Hoe zien die eruit? Zijn die net zo breed als 'de streep'?

Ik had gewoon moeten wachten tot zaterdag... :rolleyes:. Mijn man is nu zelfs een beetje sjacho omdat ik niet kon wachten :( da's ook niet leuk natuurlijk. Stomkop ben ik zeg...

Nou ja... afwachten dan maar hè? Weet ik nog niets... :)

Groetjes!

Esther

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik kan heel goed begrijpen hoor dat je niet kon wachten.
    het is zo'n spannende tijd.
    na een kwartier is de test niet meer zuiver.
    probeer het gewoon over een paar dagen nog eens.

ik zal voor je duimen.

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

O ik zie nu dat er al een 'vage en duidelijke testen' onderwerp is... sorry :oops:

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vind ik wel een beetje raar van hem... je bent overtijd... jij kan er toch ook niets aan doen als je lichaam nog niet zo veel HCG aanmaakt en daar eventueel een vage lijn van krijgt of misschien wel negatief test...
    Hij had vanmorgen ook wel wat ondersteunender kunnen zijn denk ik dan :rolleyes:

Indroog lijntjes zijn vaak grijs....kunnen net zo breed zijn als de test streep ;)

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ach... Hij heeft wat last van vroeg opstaan altijd. Misschien is het vanavond al wel weer anders...

Grijs... tja... het houdt ergens het midden tussen roze en grijs, dus daar word ik nog niet wijzer van... grrr... toch maar even geduld hebben en over een paar dagen een nieuwe test doen. Ik ga even proberen een plaatje neer te zetten, maar dat doe ik dan wel netjes in het topic dat daarvoor gemaakt is.

Bedankt voor de support! Groetjes!

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Naar mijn mening is het geen indroog lijntje meid. :D

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    is die met verschillende testen elke keer vrij snel daar!
    Als ik een test heb waar die binnen een paar minuten er moet zijn zie ik hem vrijwel gelijk verschijnen..
    ik heb ook een test waar ik tussen de 5 a 10 minuten moet wachten..
    en ook dan is ie vrij snel zichtbaar!
    morgenvroeg gewoon opnieuw testen en dan moet ie er wel redelijk snel zijn alles wat je pas na 10 a 15 min ziet vind ik altijd een twijfel geval!
    Maar ik duim echt ontzetten voor je meid zou echt kei gezellie zijn als we samen vaag zwanger zijn haha
    en doe je anders ook samen met mij as vrijdag een digi test?
    hihi :)

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... 'vaag' zwanger zijn: da's een mooie manier om het te formuleren! :D.

Die digitale test durf ik niet hoor :oops:... volgens mij durf ik helemaal niet meer te testen! Maar ja, als ik niet ongesteld word, zal ik toch wel zwanger zijn! Ik ga wel even moed verzamelen voor vrijdag...

Groetjes!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind het ook heel moeilijk maar als we het samen doen dan durven we het!
    en iederdaad geen bloed geeft moed!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    dat lijkt me toch wel gewoon een roze lijntje hoor! Idd nog maar eens testen..., maar volgens mij heb je wel twee streepjes...

11. serden

serden Actief lid

31 mei 2007
    233
    0
    0
    zal voor je duimen..jammer dat je geen foto kunt maken.. :D

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    anders morgen of het weekend nog is een testje er tegen aan gooien als je dan nog niet ongi bent geworden.
    bij mij kwam gelijk een vette streep toen ik zwanger bleek te zijn.
    en de test heb ik bewaard maar het lijntje ziet er nog steeds het zelfde er uit als toen ik testte.
    die digi testen zijn best wel prijzig en werken net zo goed als een huismerk testje van bv trekpleister.

13. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    hoi,

dat ziet er gewoon uit als een mega positieve test, niks vaags aan, alleen dat je zegt dat ie pas na 15 kwam, das wat minder dan. anders zou ik zeggen, jij bent zwanger. maar nu dus opnieuw testen en binnen de tijd verschijnen :)

succes

xxx bambi

14. serden

serden Actief lid

31 mei 2007
    233
    0
    0
    oooh sorry zie nu pas je foto staan...lijkt mij ook positief!

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hij lijkt mij ook echt positief meid!

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ziet er positief uit!

17. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Jee Knijntje, ik zie zelfs vanaf hier een lichtroze streep en een dikke roze streep! Wat staat er in de gebruiksaanwijzing? Ik heb nog maar 2 x een test gedaan, jaren geleden toen ik nog niet zwanger wilde worden en had toen dus ook geen lijntjes.

Liefs

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

Oooo, bedankt voor de reacties! :D Wat lief zeg...

Tja... de gebruiksaanwijzing zegt dat een streep een streep is, ook al is hij heel licht en het testresultaat zou betrouwbaar zijn als het binnen de 30 minuten te zien is. Maar ja... normaal gesproken moet de test na vijf minuten af te lezen zijn en bij mij begon er toen pas wat te gebeuren. Op zich lijkt hij wel positief en dat zou ook wel kloppen, aangezien ik niet ongesteld ben enzo...

Ik ga van het weekend nog een keer testen en dan eerst nog even een week heel hard hopen dat ik ook daadwerkelijk zwanger blijf (je leest zo vaak dat het mis gaat in het begin... :() en dan voorzichtig een feestje vieren denk ik...

Hoe zit het trouwens met de lengte van de zwangerschap berekenen als je een korte cyclus hebt? Er wordt altijd gerekend van de eerste dag van de laatste menstruatie, maar bij mij zit er veel minder tijd tussen die dag en de 'vermoedelijke bevruchting' dan bij iemand met een lange cyclus? Ben ik dan gewoon korter zwanger ofzo?

Groetjes,

Esther

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    konijntje al geloof je het niet volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger

20. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik denk ook dat je zwanger bent hoor! Alvast heeeeel voorzichtig gefeliciteerd... :D

Deel Deze Pagina