Hoi Dames! Ik heb sinds 2 dagen nu extreem witte afscheiding. Nu heb ik dit wel eens eerder gehad net na de eisprong maar dan is het wel gewoon dun en vloeibaar. Sinds vandaag is het gewoon extreem dik. Net alsof je creme op je vingers doet zeg maar. Nu heb ik vandaag seks gehad met mijn vriend en zat het gewoon ook echt helemaal op zijn piemel. Als je het eraf haalt met je vinger was het gewoon echt helemaal dik. Het liep niet eens uit ofzo. Ik heb op 19/20 mei mijn eisprong gehad. Dit weet ik zeker aan de hand van mijn ovulatietesten. Kan volgende week pas testen eigenlijk. Iemand tips of ervaringen om te delen? Hoort het bij een zwangerschap? Of juist niet?
Geen idee..maar ik heb dat bijna altijd een paar dagen na mn eisprong..hoop natuurlijk voor je dat het positief is
en het ruikt niet? je hebt geen jeuk of pijn? want het zou ook een schimmelinfectie kunnen zijn, zoals je het omschrijft
Zou idd een schimmelinfectie kunnen zijn. Dan heb je ook heeel veel witte afscheiding, meestal brandt het dan of jeukt het 'down under'. Is gelukkig heel makkelijk te behandelen!
Het ruikt normaal zurig en is het dunner. Nu is het juist een zoet geurtje . Erg licht redelijk geurloos. Totaal geen klachten verder
Het ruikt normaal zurig en is het dunner. Nu is het juist een zoet geurtje . Erg licht redelijk geurloos. Totaal geen klachten verder
Ik heb dat in mn eerste ronde gehad, de twee rondes daarna niet. Had wel het idee dat het rond mijn eisprong was. In alle drie de rondes niet zwanger. Ellendige is met al die symptomen dat het van alles kan betekenen....
Nou laten we het hopen. Ik wacht het dan toch maar af. De verhalen zijn te verschillend om er een idee bij te gaan vormen. Helaas nog een weekje geduld voor mij.
Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ongeveer ruim een week na mijn eisprong ook hele dikke crème afscheiding en toen bleek ik inderdaad zwanger. Het was een heel ander soort afscheiding dan ik gewend was (bah wat een vieze praatjes he! haha). Dus ik duim voor je!