Hee dames. De titel vraagt het eigenlijk al. Sinds vandaag erg moe en misselijk en ook (sorry) last van diarree en buikpijn.. heeft dit invloed op een mogelijke innesteling? Zit nu op 3DPO doormate van ovulatietesten. Slaap de laatste dagen echt super slecht en ben ook snel chago. Liefs X
Hey! Ik denk dat een griepje geen invloed heeft op een eventuele innesteling. Je hoort wel vaker dat vrouwen rond de innesteling ineens ziekjes worden dus misschien is het een goed teken? Ondanks dat 3DPO nog wel erg vroeg zou zijn voor een innesteling. Ik heb trouwens wel ooit eens ergens gelezen dat hoge koorts schadelijk kan zijn in het begin van een zwangerschap maar zelfs dat weet ik niet helemaal zeker meer.
Heey, dankje voor je reactie Is inderdaad nog vroeg en ga nog niet uit van symptomen, hoop natuurlijk wel dat het iets goed is. Koorts heb ik nu niet, dan heb ik namelijk ook vaak spierpijn en echt een warm hoofd en dat heb ik nu niet gelukkig
Ik heb ook de griep ik heb me laatst ook afgevraagd of het door de zwangerschap kan komen maar hb zondag mijn nod dan hou ik jou wel op de hoogte. Ik heb zelf ook veel gelezen dat zwangere voor de nod de griep hadden. Maar het heerst wel nu dus we zien wel nog even afwachten
Ik kan dat beamen. Ik had op een vrijdag de terugplaatsing van een cryo van Finley. De zondag daarna kreeg ik de griep (ik balen en bang)......desondanks dus wel mooi zwanger geraakt toen!