Wat is nu mijn nod? Help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CindyKat, 6 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CindyKat

    CindyKat Lid

    29 sep 2022
    9
    6
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal. Ik heb even wat hulp nodig. Ik ben hier nieuw en heb het hele forum al uitgeplozen op vergelijkbare verhalen. Vorig jaar december ben ik met de pil gestopt

    Cyclus was daarna van januari tot augustus: 26,25,25,28,28,23,26,25,24.

    Steeds verwacht ik rond dag 24/25 mijn menstruatie en die komt dan ook. Nu zijn mijn vriend en ik voor een kindje bezig, dit is de 2e maand. Deze maand ook begonnen met ovulatietesten. Volgens de app die ik gebruik zou hij deze maand rond dag 18 zijn. Maar met de ovulatietest bleek ik ineens op dag 23 (vrijdag)een LH piek te hebben. Ik voelde het ook. Zeurderig en veel afscheiding. Die avond en de dag na de vermoedelijke eisprong hebben we het gezellig gemaakt. Vandaag zit ik echter op dag 29, nog geen menstruatie. Wel vanaf de eisprong licht krampen. Op dag 27 bij het afvegen wat bruinverlies. Gisteravond ook wat ergere krampen. Maar nog altijd geen menstruatie. Gisterochtend op dag 28 een vroege cb test gedaan maar die was negatief. Ik heb ook geen flauw idee wat nu mijn nod is. Ik schat zelf dat ik nu op dpo 11/12 zit. Ik let ook erg op of er iets mee komt bij het afvegen, normaliter let ik daar niet op. Dus dit had een innestelingsbloeding kunnen zijn, of dat ik dit altijd voor mijn menstruatie heb maar me nooit opgevallen is.


    Ik hoop dat jullie mee kunnen denken. Voor mij is dit compleet nieuw en maakt me heel onzeker. Wat is mijn nod en wanneer zou ik kunnen testen.
    Alvast dank :)
     
  2. Lieke2022

    Lieke2022 Fanatiek lid

    17 mei 2022
    1.947
    1.856
    113
    Vrouw
    Even benieuwd; hoe kom je op 11/12DPO? Waarschijnlijk ga je uit van je APP, maar ik denk dat je ovulatietest betrouwbaarder is. Op dag 23 was de LH Piek, dag 24 eisprong (mogelijk zelfs dag 25) en momenteel zit je op dag 29. Dan ben je toch maar 5DPO? Of begrijp ik je verhaal verkeerd?
     
    Suzi98 en Soof1992 vinden dit leuk.
  3. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja dit zou ik ook zeggen. Vanaf je lh piek moet je gaan rekenen.
     
  4. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Die app zit ernaast. Je moet rekenen vanaf de lh piek. Je heb op dag 23 een lh piek dus 30 september. 1 of 2 okt is dan pas je eisprong dan ben je nu dus 4 a 5 dpo en geen 11 a 12 en is je nod 15 a 16 oktober en die bruinverlies kan een ovulatiebloeding zijn. Een innesteling niet want daar is het te vroeg voor.
     
  5. CindyKat

    CindyKat Lid

    29 sep 2022
    9
    6
    3
    Vrouw
    #5 CindyKat, 6 okt 2022
    Laatst bewerkt: 6 okt 2022
    Dank voor jullie reacties. Ik heb het verkeerd opgeschreven! Wat stom. Ik had op 23 september mijn eisprong. Dat was dag 16 :oops: ik haal de data en dagen van cyclus door elkaar.

    Dag 16 eisprong
    Vanaf dat moment krampen
    Dag 24/25 menstruatie verwacht
    Ondertussen nog wel krampen
    Dag 27 bruinverlies
    Dag 28 ergere krampen
    Dag 29 is het vandaag
     
  6. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Aha nu klopt het beter! Ja het kan van alles betekenen. Of je hebt een late innesteling en daarom nog geen positieve test. Of je lijf houdt je helemaal voor de gek (in die 3 jaar heb ik dat ook wel eens gehad en laat hij me zien dat alles onvoorspelbaar is) ik heb cyclussen tussen de 25-32
     

Deel Deze Pagina