Hoi, Aan de hand van de cyclusbanner hebben wij ons aan de de vruchtbare dagen gehouden om te klussen om het maar zo te zeggen. Alleen nu is bij mij de verwarring opgetreden.... kun je nu beter sex hebben in de vruchtbare dagen of op de dag van de eisprong? De banner geeft aan wanneer je vruchtbaar bent en daaraan hebben we ons gehouden. Alleen op de eisprong dag niet? Hoe zit dit nu dan? Heb mijn eisprong wel gevoeld en dat was in de ochtend op het werk...
Hoihoi, In je vruchtbare dagen valt als het goed is je eispong, je eitje moet je bevruchten dus si het verstandig de dag voor, de dag zelf en een dag erna te klussen. Er zijn ook ovulatie testen te verkrijgen maar je kan ook je temperatuur gaan bijhouden zie elders op deze site! Imke
Dan klopt dus eigenlijk de banner niet... dan is dus de meest vruchtbare dag je eisprong dag en niet de dag ervoor zo als ik het begrijp.
Hoi Sennadesi, Ja, dat klopt, maar om een eitje niet te missen kun je vaak beter ervoor klussen dan op de dag zelf, want een eitje blijft er maar 12 uur en zaadcellen kunnne wel 72 uur overleven. Groetjes Brigitte