Hallo meiden Ik heb even vraag... 6 februari begon ik helder bloed te verliezen dus ik dacht dit is mijn eerste menstruatie. Maar dat bleef maar erg weinig soms met bruin erdoor heen. Afgelopen zondag had ik niets meer dus hebben we het gisteravond gezellig gemaakt. Maar toen we aan het klussen waren bleek mijn vagina ineens heel nauw. Heb ik echt nog nooit gehad. Zelfs mijn vriend viel het op!.. Vanmorgen ging ik naar de wc toe en wat bleek ik bloed weer. Lijkt wel alsof dit nu mijn eerste menstruatie is. Maar hoe kan het dat mijn vagina ineens heel nauw is? Maak me wel een beetje zorgen? Hopelijk heeft iemand anders dit ook of meegemaakt
Ik heb werkelijk geen idee en ook geen ervaring, maar misschien als je het op het forum aan de verloskundige vraagt dat zij een antwoord voor je heeft? Succes meid
Ik heb eenzelfde soort vraag gesteld, misschien mijn topic eens lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/559245-gezwollen-vagina.html Weet niet of het dezelfde klachten zijn hoor..
Ja die had ik al gelezen Maar ik bloed al wel en ik heb verder geen jeuk of pijn eraan ook niet als we aan het klussen zijn. En heb ook al 2 testen gedaan allebei negatief...
Hier ook es een dag geen ms en dan sex gehad en tien weer een dage bloedverlies....ben ja soms is je vagina wat nauwer dan een andere keer...