Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wannabeamum, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    Meiden,
    Ik ben het ff kwijt. Wat denken jullie?

Even alles op een rijtje:
    Cyclus van gemiddeld 28dagen.
    Ovulatietest positief op 8-8 dag 13.
    NOD 24-8

18-8 minimaal rood bloedverlies met kleine stolseltjes
    19-8 minimaal rood bloedverlies met kleine stolsels en weefsels
    20-8 vrij veel bloedverlies (mensturatie????)
    21-8 heel erg weinig rood bloedverlies meer schoon. Alleen wel weekseltjes en stolseltjes
    22-8 alleen 's ochtends rode stolsels verder heel de dag schoon

Het zijn ook niet echt bloedingen zoals mijn normale mentruatie. Heb ook geen tampon nodig gehad behalce de 20ste. Ook gen hoofdpijn vooraf zoals normaal en de bruikkrampen zijn ook minimaal!

Heb vaak tussentijdse bloedingen, maar ondanks dat toch zwanger geraakt alleen helaas een MK. Ook in die maand dat ik zwanger was 2 weken lang na ei bloed verloren,maar niet zoveel stolsels en weefseltjes.

Wat kan het zijn. Zal ik nu al mijn menstuatie hebben gehad?
    Heb vanochtend wel een testje gedaan, maar die was negatief (waren maar een paar druppels urine) Teste vorige keer pas licht positief na nod.

PPPFFF Sorry voor mijn lange verhaal, maar hoop dat iemand wat weet;)

Liefs!

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Moeilijk te zeggen. Ik zou toch even wachten tot je NOD en dan weer testen. Het zou best kunnen dat je bloedverlies hebt gehad en toch zwanger, heb ik gehoord. Zelf heb ik het niet gehad, dus zeg het niet uit eigen ervaring.
    Wat ook kan is een innesteling op de 18e en dat het de 20e misschien toch mis is gegaan. Ik hoop het niet voor je.

Het beste is toch om even te wachten en te testen. Of anders voor de zekerheid naar je HA.

Succes!

Deel Deze Pagina