Licht streepje 2v5 kruidvat testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marie11, 27 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marie11

marie11 Nieuw lid

27 sep 2023
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hi!
    Ik kan hier gewoon wijzer uit worden... ik ben een week geleden 1,5 week lang ongesteld geweest... wat erg lang is want ik ben vaak 4 dagen max ongesteld...
    Ben ik nou zwanger of heb ik misschien een miskraam gehad? :(
    De meest recente test was vandaag deze staat boven.

Cheers!

Bijgevoegde bestanden:

2. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Je testen zijn lastig te beoordelen, omdat ze compleet zijn ingedroogd en je verhaal, omdat belangrijke informatie ontbreekt. Ben je zeker van je eisprong en bezig met zwanger worden? Ben je al lang van eventuele anti conceptie af, zit je in de MMM? Ik zou morgen opnieuw een test doen en dan binnen de afleestijd een foto maken. En afhankelijk van de antwoorden en je test je huisarts contacten.

3. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    ik vind de testen er uitgedroogd uitzien.. ik vraag me af of ze niet op je eisprong hebben gereageerd als je menstruatie anderhalve week terug was.. als dat namelijk een innestelings bloeding zou zijn geweest dan zou hij nu dik positief moeten zijn

4. marie11

marie11 Nieuw lid

27 sep 2023
    2
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties!
    Wat bedoel je precies met gereageerd op eisprong?
    En ik zit zelf niet aan de anticonceptie, laatste sexuele contact die ik heb gehad is 2 maanden geleden.
    Ik denk dat dit een indroogstreepje is of niet?

Bijgevoegde bestanden:

5. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ze zijn onwijs droog en daarom niet vetrouwbaar te beoordelen. Vraag is of de streep er binnen afleestijd al stond.

Als je laatste sexuele contact 2 maanden geleden is zou je bij zwangerschap nu 2,5 maand=10 weken zijn. Oftewel bij evt mk 9 weken. Dan had je echt al veel eerder een positieve test oid gehad.

Je menstruatie kan een keer door omstandigheden heel anders zijn.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry, ik zie alleen indrogers.
    100% zeker geen zwangerschap dus.

(Zeker gezien je laatste sex 2 maande geleden was).

Deel Deze Pagina