Hallo, Gebruik deze maand voor het eerst ovutesten. Heb ze van z&k. Nu 5 dagen achter elkaar test gedaan. Deze is voor het eerst positief, maar kan het nog positiever? Heb gistermiddag nog geklust. Wat nu? Vanavond weer en wat als hij morgen nog positiever is? Heb een cyclus van ongeveer 29 dagen. Nu dus dag 13 van cyclus, lijkt me wat vroeg voor een eisprong? Wat denken jullie? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes
Jeetje, ik zit precies met hetzelfde op dit moment! Mijne vandaag is ook best donker.. k had iemand van Sensitest gesproken (waar ik ze besteld heb) en die zei dat hij morgen ook weer lichter kan zijn.. Maar dus ook donkerder, je weet het niet van te voren .. ik ga morgenochtend klussen.. Moest ook kiezen tussen vanavond en morgenavond.. Hier mijn test van vandaag..:
Ik zou morgen klussen, zeker omdat er al sperma-zaadjes klaarliggen van gisteren. Je ei spring gemiddeld 24-36 uur na je positieve test, daarna is hij nog 12 uur vruchtbaar. De grootste kans is dus dat je ei morgen springt. Succes!
Wat ik alleen niet zo goed snap... Waarom toch zo veel vrouwen ovu-testen van dagen/weken oud bewaren. Enig idee hoe vies dat is? Hoeveel bacterien erin zitten? (sorry, de medisch analist in mij kwam even boven )
Die van mij is misschien beetje onduidelijk omdat hij zo donker is maar met flits lukte niet haha Kunnen jullie er een blik op werpen? Moet wel zeggen deze is nog niet ingedroogt maar de andere wel misschien dat dat het verschil maakt!? Ennuh puckie die van jou is duidelijk positief hoor!
ooh echt waar??ja in het echt is hij nog niet zo donker als de controle streep hoor.... Maar eergisteren hebben we nog geklust dus gaan vanavond maar weer klussen en moet dan morgen ook? of overmorgen genoeg?
Debster ooh als ik bij de "T" kijk lijkt ie op de foto even donker! Als ie lichter is dan issie niet posi nee. Wel klussen hoor haha
Depster, ik vind die van jou nog niet positief, maar er lijkt wel iets gaande... Ik gok voor je op morgen! Die van Troetjuh.... ik weet het niet....
Dank je voor de reacties. Morgen nog maar eens een testje doen. Vandaag een dagje rust en morgen weer klussen... Groetjes
Kijk meiden zo zag me test eruit toen hij op was gedroogt! Ik ga zometeen weer een test doen dus ben benieuwd!!