Ladys ik vind mun ei door ovutesten en tempen maar heb ook rond de positieve testen dus veel vruchtbaar slijm etc Maar nu sinds een paar maanden heb ik rond die periode van eisprong ook 3 of 4 dagen ovupijn / zeurderig pijnlijk gevoel of links of rechte kant onderbuik (eierstok) Als ik fiets of ineens gaat zitteb is irritant Is dat normaal? Wie ook?
Dat is normaal volgens mij. Heb ik zelf (zonder pil) ook. Dat is de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt. Hoop dat je gauw zwanger bent. Want ik zie in je onderschrift dat je al weer in ronde 12 bent belandt...
Oke maar heb mun ei gevonden maandagmorgen vroeg en op zun laatst heb ik mun ei dus gister gehad en heb nogsteeds die pijn?? Ovutesten zijn alweer af aan het lopen (niet meer postief dus)
Dat is normaal hoor Bij mij duurt die ovulatiepijn tussen de 2 en 5 dagen. Naderhand kan het ook nog wel beurs of flink zeurderig aanvoelen. Alsof iemand je een stomp heeft gegeven. Ovulatiepijn heeft zo z'n voordelen, maar ook zeker z'n nadelen.