De eerste fase van de cyclus is zoooo boring! Zit de dagen te tellen tot mijn vruchtbare periode Wie nog meer met mij? Hoe komen jullie deze fase door?
Ik vind die fase juist de meest relaxte fase omdat ik dan altijd weer positief begin aan nieuwe ronde, juist ff rust momentje dus, de luteale fase is vele malen irritanter omdat die dagen zoooo lang duren...
@olivi Dat klopt zeker, maar de periode voor de eisprong is onbewust afwachten tot je eisprong, niks voelen, negatieve ovutesten, niks opmerken aan je temperatuur. Daarnaast is het nog de vraag of je deze maand uberhaupt ovuleert..
Ik vind deze fase ook beter! Zit nu in de fase na mn eisprong! De onzekerheid is nu nog veel groter! Ik ovutest en temperatuur niet dus weet niet precies wanneer ik mn ei heb gehad! Dacht afgelopen zaterdag! (Vrijdag pijn in onderbuik, zaterdag pijn in onderrug en veel vruchtbaar slijm)! Echt nu heb ik weer af en toe doorzichtig slijm :s, maar ook troebel slijm! Heel vreemd! Dus weet het even niet meer ! We zien het allemaal wel! Hebben in ieder geval ons best gedaan en blijven dit nog even doen!
Saai he WannaBaby? Het duurt me allemaal veel te lang (ronde 2 ) niet het zwanger worden hoor, maar ik wil gewoon hup ervoor gaan maar die dagen duren zo lang wanneer is je ei?
Neee haha die zijn nog veel erger... daar is dit niks bij. Maar die eerste 2 weken voelenzo nutteloos
De fase voor mn ei vind ik bijna net zo vervelend als erna. Maar puur omdat ik erg lange en onregelmatige cyclussen heb (gehad). Nu met spuiten gaat het beter, maar het blijft altijd spannend wanneer dat eitje komt
Ik kan idd begrijpen dat dat nóg vervelender is. Eenmaal een eisprong weet je dat je NOD ongeveer 2 weken erna zal zijn, dus wat dat betreft maakt het de eerste fase nog erger
Ja me too! Dagen gaan zoooo langzaam! Ben blij dat het zulk mooi weer is..scheelt iets qua afleiding.