Mmmm m'n temperatuur is toch weer gezakt naar 37, vraag me af hoe die 37,2 dan kan en of m'n progesteron alweer aan het minderen is en of het dan alweer einde oefening is...
Vandaag 10 dpo en lichte temperatuur daling. Sinds gisteren al wat bruinverlies. Zou er nog hoop zijn, o mag ik mezelf op rood laten zetten?
Ik doe m'n best, denk ik. Normaal ben ik niet zo'n doemdenker, maar nu met dit en de 14e ronde alweer vind ik het steeds moeilijker om maar gewoon af te wachten...
Vanmorgen weer 36.9 bruinvelies is ee nog wel maar minder dan gisteren. Ik vind dit echt raar. Ik bedoel, m'n temperatuur van de vorige rondes bleef keurig bij de 37, 37,1 hangen de gehele luteale fase. Zou m'n relatief lage temperatuur door een laag progesteron gehalte komen?
Trouwens, gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine. Hij is vandaag 6 maanden, 1 week en 5 dagen geworden!!! 🎉🎉 Maar uhm, als jij dit kaartje zou moeten beoordelen, ziet het er dan niet een beetje dubieus/afwijkend uit?
Uhm laat maar. Net helderrood gespot. Heel maf geen menstruatiepijn maar einde oefening op 11 dpo.... Raar weer. Bedankt voor je hulp! T zal nu wel doorzetten en m'n te zal morgen wel echt laag zijn.
Het was toch geen menstruatie pffff. Het bleef bij dat rood. Gisteren bruinvelies en vandaag ook en iets rood ( maar wel waterig, slijm erbij) temperatuur is ook gedaald nu. Wat ik gek vind is dat ik normaal pas een temperatuur daling heb als ik ongesteld ben geworden, gepaard met flinke menstruatiepijn. Ik heb nu nergens last van, behalve in de lage rugpijn en het voelt gespannen in de onderbuik. Door m'n temperatuur daling ga ik er vanuit dat het nu wel echt klaar is, maar gek is het wel zo. Als ik morgen dan toch wel ongesteld wordt op 14 dpo dan heb ik een lf van 13 dagen gehad toch?
Vanwaar die 22.00 uur? T is nu ook nog rood, maar voornamelijk met afvegen, telt dat al als doorzetten? Normaal zie ik doorzetten als in een continue doorstroom van rood in het maandverband zal ik maar zeggen 😳
Ziekenhuis zei tegen mij dat als het rood doorbreekt na 22 uur, ik de volgende dag als cd 1 moet zien. Wat jij nu hebt noemen ze spotting (alleen met afvegen rood of bruin, maar inlegkruisje blijft wit). Dus nu nog spotting en op 13 dpo. Breekt het dus door vanavond/vannacht/morgen dan is morgen weer cd1
Oh thanks, dan weer ik dat ook weer. Nooit geweten, zo zie je maar, scheelt weer een niewu topic openen over wanneer cd 1 zou zíjn hahaha. Het is niet zo dat m'n inlegkruisje wit blijft maar denk wel dat het nog spotting is dan.