Laatst had ik al eens een bericht geopend over eisprong etc. Zelf in januari miskraam gehad en pas uiteindelijk 10 april gecurreteteerd. Al met al heeft dat dus lang geduurd.. Maar nu werd ik vanmorgen wakker met een zeuren gevoel in mn onderbuik, en jawel ik denk dat dit mijn menstruatie is??? raar maar waar.... het voelt echt als een opluchting! Dit betekend voor mij, weer een beetje zicht in mn cyclus? En dat we er weer helemaal voor kunnen gaan!!! Nog meer mensen in hetzelfde schuitje?
Dat zou fijn zijn! Eindelijk weer verder. Idd lijkt mij dat ook een hele opluchting. Heb jij enig idee wanneer je eisprong is geweest? Ik ben zelf op twee april gecurreteerd, maar hier nog niks te zien. Wel een hoop te voelen, maar dat zit vast tussen m'n oren.
Heel herkenbaar die opluchting! Ik was ook blij met mijn menstruatie na de curettage. Is trouwens heel netjes na 20 dagen, want bij mij heeft het 40 dagen geduurd. Hopelijk snel weer een positieve test. Succes!
Nouja... snel? 24 januari is mijn miskraam begonnen... dus er is echt al heel wat tijd overheen gegaan.. denk dat de lengtes ook wel mee zullen spelen... maja... voel me nu ook echt ongesteld haha.. vanmiddag heb ik mn (hoop ik!) aller laatste controle in het ziekenhuis!!
Nee ik heb totaal geen idee gehad wat er nou eigenlijk in mijn lichaam gebeurde! denk dat het best zou kunnen dat ik geen eisprong heb gehad? geen flauw idee? Had heel af en toe wel steekjes rechtspnderin mn buik.. maarja.. er is zoveel gebeurd laadt maanden..heb alles maar over me heen laten komen... en zo voel ik mij nog... met de gedachte:als het ons nu al gegund is dan zijn we snel zwanger... en zo niet, dan komt onze tijd wel weer! Nu hopen dat ik dit gevoel kan houden..haha! succes en hoop dat jij ook gauw weer alles op regel hebt!
Heel herkenbaar!!! Ik heb ook gedanst door de kamer toen ik ongesteld werd haha.. Had geen eisprong gehad maar die kwam netjes de volgende ronde weer.. Hopelijk reset jou lichaam ook goed zodat je weer verder kan gaan!
Mijn lichaam was achteraf voor de curretage al bezig om het af te stoten. Ik was al anderhalve week minder moe. Ik kreeg weer trek in eten enzo. Voelde me gewoon minder zwanger. Misschien heeft dat soort dingen ook al te maken met wanneer je cyclus weer begint. Het lijkt mij dan je hcg al daalt, waardoor je cyclus ook weer sneller op peil is?
Nou, ik zou gister eindelijk mn laatste controle echo hebben gehad... helaas volgende week weer terugkomen voor dan hoop ik laatste controle??? Doordat ik s ochtends weer ongesteld was geworden kon ze ook mn bm niet checken of deze schoon was. Ik houdt mijzelf maar voor dat deze menstruatie alleen maar positief is... en ik hierna hoop ik weet gewone cyclus heb! Nu eerst volgende week maar weer afwachten
Hoop het ook voor je...hier nog aan het wachten op mijn menstruatie. ...zucht....14 april miskraam gekregen.
Wachten duurt lang als je ergens naar uit kijkt! Ik zit me nu alweer te verlekkeren om t feit om eens weer een positieve test in handen te krijgen hahaha. Terwijl dit misschien nog wel even duurt? Hoe is het met jullie allen op moment?
Ik voel me vet vaag en weet nog niet echt wat ik wil. Het weer proberen of toch wachten. Dikke moodswings krijg ik ervan. Jullie gaan het direct weer proberen?
Wij willen het zeker weer gaan proberen.. Maar vergeet niet dat wij al bijna 4 maand geleden de miskraam hebben gehad.. net vlak na we te horen hadden gekregen dat hartje niet klopte, hoefde het van mij ook niet meer, was er klaar mee. Daarna 3maand en lang zijn mijn /onze gevoelens alle kanten opgegaan. wel,niet,wel,niet? nu dus na bijna 4 maand eindelijk mn menstruatie kwam hebben we het er nog eens over gehad... en we voelen nu allebei heel goed dat we weer willen proberen! Pas ook sinds vorige week voel ik mij weer "gelukkig" in het leven.. dus neem gewoon alle tijd die je/jullie nodig zijn!! probeer jezelf voor te houden dat jullie nog n heel leven voor jullie hebben, en t niet om 1 of maanden aankomt! Je voelt vanzelf wel weer wanneer je weer gelukkig in t leven staat en/of je het weer wilt proberen.. liefs