baarmoedermond voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MiMully, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hoi!

Ik weet dat sommigen hun baarmoedermond kunnen voelen voor de eisprong.
    Als je je eisprong hebt gaat hij hogr zitten en zou je hem niet meer moeten kunnen voelen.
    Nu probeer ik het een beetje "aan te voelen":p, maar als je zwanger bent, voel je hem dan ook of blijft hij dan hoog zitten en voel je hem niet of minder?

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey wat ik veel hoor is dat je het eigenlijk niet kan voelen aan je baarmoedermond als je zwanger bent. je kan wel voelen tijdens je eisprong sprong dat je baarmoedermond wat open staat. maar voor de rest zou ik er niet te veel aan zitten. je word er feitelijk toch niet wijzer van helaas.;)

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dank je voor je reactie.

Nee, dat dacht ik ook al hoor.
    Ik kon er niks op,internet over vinden. Behalve dat je het tijdens je gewone dagen wel kan voelen. Het schijnt dan wat harder te voelen en je kunt het aanraken. Tijdens je ovulatie schijn je het niet te kunnen voelen.
    Ik was gewoon nieuwsgierig wat je kon voelen als je dan toch zwanger blijkt te zijn.

4. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ik heb er regelmatig aan gevoeld (ook vanwege verzakking, of ik na fysio verandering ging voelen) maar toen ik zwanger bleek te zijn voelde hij bij mij nog steeds hetzelfde. Helaas kan ik je dus niet wijzer maken of het dan anders 'hoort' te voelen.

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah, oke. Bedankt! Dat wordt gewoon afwachten tot het weekend voor ik weer ga testen. Ik hoop dus dat mijn ongi niet doorzet.
    Ik voel hem nu wel heel goed namelijk. Ik vroeg mij al af hoe het zou voelen maar de omschrijvingen die op internet staan zijn erg duidelijk.
    Nog even volhouden dus.

Deel Deze Pagina