Hallo, Ik en mijn man zijn niet bewust meer bezig met zwanger raken. Maat nu heb ik toch iets raars. Mijn laatste 2 menstruaties waren anders dan anders. Weinig tot geen buikpijn en maar 1 dag vloeien ipv 4 a 5 dagen. Vermoedde dat ik gewoon geen ovulaties had. Nu had ik, volgens mijn berekeningen rond de 9e of 10e een eisprong moeten hebben. Hoog libido en pijnlijke tepels waren, zoals voorheen, aanwezig. Maar de 14e kreeg ik opeens hevige pijn in mijn baarmoeder met enorme steken. Als ik kracht zette deed dat enorm pijn. Ook had ik pijn in mn onderrug. Zou dit een eisprong kunnen zijn geweest? Of zou het iets anders kunnen zijn geweest? Het voelde net alsof ik ongesteld moest worden, zoals het vroeger altijd voelde. Ervaringen?
1 dag vloeien is wel erg weinig.. Maar wel twee maanden achter elkaar dus zou je kunnen zeggen dit is je menstruatie wel.... Die buikpijn herken ik wel van een eisprong, tevens van een cyclus die veel te lang is. Dus zou best eens je eisprong kunnen zijn. Wellicht een dubbele?
Een dubbele? Oké! Dat kan natuurlijk ook nog. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben ofzo hoor, dit is puur een vraag uit nieuwsgierigheid, omdat ik deze pijn niet herkende. Ik maakte me afgelopen maanden namelijk zorgen dat ik geen eisprongen had, omdat ik zo weinig vloeide. Hopelijk nu wel een eisprong gehad en eind van de maand een normale menstruatie.
Die pijn zou inderdaad het groeien van de eitjes/eisprong kunnen zijn. Ik lig op de dag van m'n ovulatie ook altijd dubbel van de pijn. Bij mij zit het voornamelijk in m'n rug en pijn bij het zitten.