hoi meiden, ook ik voeg me hier toe.. 23 januari heb ik een miskraam gehad. ik was 6 weken zwanger. nu vorige week voelde ik een zeurende steek rechts onderin mn buik, iets wat ik nog nooit heb gehad.. dus ik kijken op t internet ed, nu denk ik dat dat mn eisprong was. het heeft wel 4 of 5 dagen aangehouden, maar rond de 3e dag kreeg ik ook links onderin mn buik die zeurende steken.. dat is nu ook gestopt, ook de 4e dag. zou dat betekenen dat ik 2 eitjes heb deze maand? en dat als ze allebei bevrucht worden dat we een tweeling krijgen?????? gek he, ik heb nooit mn eisprong gevoeld, en nu voel ik t wel! of zou t wat anders zijn? ik ben niet gecurreteerd, t was er met 5 dagen zelf uitgekomen, en t was gelijk allemaal schoon. ik ben zoo benieuwd, ze zeggen dat je vruchtbaarder bent he, na een miskraam, t is nu bijna 4 weken geleden, maar ik durf nog niet te testen, want voor t zelfde geld is de test toch nog positief van mn vorrige zwangerschap. want ik heb niet meer getest na mn miskraam. maar denken jullie dat t kan, dat ik mn eitje(s) nu ineens wel voel?
ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk wel dat het kan. je hoort wel vaker dat na een mk de hormoonhuishouding anders is dan ervoor, dus andere cycli, andere klachtjes, maar mssn ook wel dat je nu wel je ei voelt terwijl het eerst nooit zo was. en mssn heb je deze maand wel 2 eitjes gehad, het zou kunnen... zeker weten doe je het nooit (behalve als je natuurlijk posi test en met de echo twee hartjes ziet...) ik hoop het voor je! een test biedt denk ik wel de meeste zekerheid. Je kan nu testen en over 3 dagen weer, als de test duidelijker wordt, dan weet je dat het van een nieuwe zwangerschap is.... *duimduimduimduim*
ja dat zou idd kunnen, maar ik wacht toch nog even met testen, gister is denk ik t laatste eitje gesprongen, want toen voelde ik m niet meer.. dus ik wacht zowiezo nog een week.. wat jij ook zegt: je hoort wel vaker dat na een mk de hormoonhuishouding anders is dan ervoor,dus dan is mn eisprong gewoon ook later geweest, want anders voelde ik t aan mn borsten dat ik mn eisprong had gehad, die zijn dan gevoelig, maar nu heb ik dat niet, dat vind ik ook zo vreemd! ongeveer een week na de miskraam waren mn borsten niet gevoelig meer, en tijdens de zwangerschap was dat telkens, vanaf mn eisprong af! dus ik ben benieuwd of dit echt mn eisprong is geweest! t is nu toch te laat voor een ovu test. ik weet niet goed wat ik hiervan denken moet, ik moet maar gewoon afwachten denk ik...
tja, tis lastig.... je kan niet veel meer dan afwachten en over een weekje ofzo een testje doen... (maar als je denkt dat je eitje pas net gesprongen is, kan je beter nog wat langer wachten...)