Wat te doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pindakoek, 20 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hallo dames,

Ik weet dit onderwerp niet ergens anders te plaatsen..dus dan maar hier...en uiteraard proberen wij ook wel zwanger te worden, alleen spontaan is er maar 7% dat het zou kunnen gaan gebeuren! V. is geboren uit ICSI traject. Even mijn verhaal:

Ben denk ik sinds juni gestopt met de pil, kreeg er flinke hoofdpijn van en was humeurig. Elke maand rond hetzelfde tijdstip word ik ongesteld, nu was ik 4 november voor het laatste ongesteld..dus zou je denken dat ik rond 2 december wel weer ongesteld zou moeten worden. Ben het enkel nog steeds niet en heb al getest maar die zijn negatief. Vorige week vrijdag heftige buikpijn gehad waardoor ik moest blijven zitten en staan of lopen pijn deed, kreeg ook deze week veel vruchtbaar slijm en ongesteldheidskrampen maar nog steeds geen bloed te bekennen.

Zal ik dan toch maar naar de huisarts gaan? Weet eigenlijk sowieso al wat er gaat gebeuren...even test doen op zwangerschap en dan waarschijnlijk: tja mevrouw hij is negatief, ik zou het nog even afwachten of is een bloedtest ook al een optie? Zijn er dames die dit ook al eens hebben gehad?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.005
    15.622
    113
    Nabij Utrecht
    Vruchtbaar slijm en pijnen doen mij denken aan een eisprong welke hoogstwaarschijnlijk net na het vruchtbaarslijm heeft plaatsgevonden.
    Dat zou betekenen dat je over ca 1,5 week je nod pas hebt.

Ik zou dus over minimaal een week weer testen en kijken wat de test zegt.

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dat zou wel heel erg laat zijn! Geen idee of ik een ei heb gehad dus het zou kunnen..bedankt voor het meedenken en wacht het maar af!!

Deel Deze Pagina