Afgelopen vrijdag, 7-8 dpo, verloor ik s ochtends bloed met slijm (echt een lange sliert, heel dik). S middags roze en s avonds niets. Smiddags ook erge menstruatiekramp. Zaterdag helemaal niets meer. Gisteren de hele dag bij afvegen roze, rood en bruin met slijm. S avonds niets, en vanmorgen alleen een beetje bruin..
Zou heel goed kunnen. Dan ben je nu dus ongeveer 10 dpo. Je zou al een testje kunnen proberen morgen (met 11 dpo). Ik testte bij 9dpo al positief!
Zal ik doen! Veegde daarstraks weer rood/roze bloed af.. daarna niks meer :/ Zo verwarrend. Een menstruatie lijkt het me niet, heb het steeds alleen bij afvegen. Maar misschien dat het nog door gaat zetten.
Heb net een test gedaan.. kon niet meer wachten tot morgenochtend hahaha. Veeeel te vroeg eigenlijk, als ik de afgelopen dagen de innesteling pas had.. Maar ik zie wel een licht streepje, jullie ook? Kwam binnen 5 minuten dus kan geen indroger zijn! Morgenochtend doe ik er nog eentje, met ochtendurine. Ben benieuwd!
Hmm... ik zie het niet! Maar jeetje, is nog wel erg vroeg inderdaad ook. Lastig hoor. Morgenochtend misschien nog een keer testen? En ik zou bij kruidvat 2 voor 5 euro kopen want die zijn super gevoelig!
En??? Wat is er vanochtend uit de test gekomen? Ik wilde er deze periode minder mee bezig zijn en dat is me tot vandaag ook gelukt. Net met na de wc gaan had ik echter roze afscheiding. Dit heb ik normaal pas op zijn broegst enkele dagen voor de menstruatie, maar nu zit ik pas op cyclusdag 20 (mijn cyclus varieerd tussen de minimaal 25 en maximaal 29 dagen). Heb deze periode geen ovulatietesten gebruikt, dus weet niet wanneer mijn eisprong was. Overigens is dit ronde 3 en kwam ik er deze ronde achter dat ook niet zaaddodende glijmiddelen erg slecht kunnen zijn voor het zaad! Deze hebben we de eerste twee rondes gebruikt. Deze ronde niet meer! Hoe misleidend is die tekst?! Niet zaaddodend..
De testen die ik tot nu toe heb gedaan zijn allemaal negatief.. Dus denk dat het dan toch een soort van heel lichte menstruatie was? Het roze/rood slijm afvegen heeft tot gisteren geduurd, nu alleen bruin/gelig.. Zo'n vage menstruatie heb ik nog nooit gehad! Heb rond de schijnbare dag van mijn eisprong ook helemaal geen slijm opgemerkt. Misschien geen eisprong gehad dan Of gewoon gemist. Hoop dat het bij jou wel raak is Miekkie!
Ah, wat jammer zeg! Misschien moet je menstruatie nog even doorzetten? En komt het vandaag of morgen helemaal los?