Heel weinig ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brigitte22, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik heb even een kort vraagje en vraag me af of ik de enige ben met dit "ongemakje". Ik ben pas net gestopt met de pil en heb net mijn eerste ongi achter de rug.... nou ja ongi... het was zo weinig dat ik het eigenlijk bijna niet eens zo durf te noemen. Heb gedurende 4-5 dagen wat bruin bloedverlies gehad met een paar druppels rood bloed... en dat was alles.

Zijn er meer mensen die dit hebben? :rolleyes:

En zou dit ook invloed hebben op wel of niet zwanger worden. Er is maar weinig wat naar buiten komt. Heb je dan ook een dun slijmvlies of niet?

2. roos81

roos81 Lid

22 mrt 2006
    71
    0
    0
    hallo waarschijnlijk het ontpillen. ik had precies hetzelfde........na een paar maanden werd het weer normaal....

liefs roos

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Roos: dank je wel.. ik wacht het even af. Maar kan het wel rekenen onder ongi toch?

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Bij mij ging dat inderdaad ook zo....het is zelfs nog maar een maandje of 3 dat ik echt een flinke ongi heb...zoals ik gewend was...

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Sandra: wat ik me van vroeger kan herinneren voor de pil is dat ik ook toen niet veel had.... ik zal het de komende maanden nog even zien maar ben blij dat ik niet de enige ben.. lees af en toe hier van mensen die helemaal leeglopen.... en dan kom ik met mijn minitampon aan... hihi

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    de hoeveelheid bloedverlies zegt toch niets over kansen op wel of niet zwanger worden?

7. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik heb hetzelfde, 2e keer na het stoppen met de pil, nog steeds niet meer dan een paar druppels. Duurt ook minder lang dan normaal, vroeg me ook een beetje af of je cyclus dan wel al "op orde" is.

Groetjes

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dat vraag ik me ook wel een beetje af. Maar goed ik heb mijn eisprong gehad op dag 14 en op dag 32 werd ik dan een beetje beetje beetje ongi dus lijkt wel redelijk normaal... Ik heb het in ieder geval maar gerekend als normaal en zie wel wat er deze maand gaat gebeuren...

Deel Deze Pagina