Vergroot tepelhof en zere borsten, niet zwanger?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door madelein, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Hallo dames,
    Ik heb 1,5 week geleden duidelijk mijn eisprong gevoeld. Had vrij hevige pijn in mijn onderbuik, die 1,5-2 dagen aanhield. Hierna nog een dag of 3-4 wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Rond de 2e dag nadat die buikpijn op is gehouden kreeg ik zere tepels. Dat ging na 3 dagen weer over.
    Nu heb ik sinds 3 dagen zere borsten, een soort continue tintelend gevoel met af en toe steekjes. Voelt naar als ik fiets of hardloop. Mijn tepelhof wordt duidelijk groter, met name aan de bovenkanten ( asymmetrisch, ziet er nogal bijzonder uit ;)).
    Je voelt het al, ik was er een beetje van overtuigd dat dit wel eens zou kunnen betekenen dat ik zwanger was! Dus vandaag gestest ( 3 dagen voor NOD, uitgaand van 2 weken na de eisprong die ik gevoeld heb) en.... NEGATIEF!!!!
    GGRRR!!
    Zijn er vrouwen die dit soort verschijnselen herkennen en een andere oorzaak dan zwangerschap weten?
     
  2. Marjolijn

    Marjolijn Fanatiek lid

    22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Drie dagen voor NOD negatieve test wil nog niet perse zeggen dat je niet zwanger bent.
    Ik zou op je NOD nog een testje doen!
    Hoop voor je dat die test dan wel positief is!!
     
  3. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Bedankt voor je reactie!
    Ik zal misschien inderdaad wel aan de ongeduldige kant geweest zijn... :D

    Herken mezelf bijna niet meer terug, ben altijd de rust zelve, en raak maar zelden in de stress.... Maar de combi hormomen en kinderwens is geloof ik in staat om van mij een stress kip te maken!
    Ik zal proberen nog 3 dagen geduldig af te wachten ( moet wel werken dus dat scheelt, even wat afleiding)
     
  4. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik testte pas 4,5 week na eisprong positief bij mijn eerste zwangerschap. Had getempt en mijn temp bleaf daarna hoog, dus ik wist het zelf al we, enkel wilden die rottesten maar niet mee.
    Ben er inmiddels achter dat Kruidvat 2 voor 5 euro wel een van de gevoeligste testen zijn, dus die zou ik dan over een paar dagen nog eens doen.
     
  5. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Hmmm, het kan alle kanten nog op inderdaad! Niet wanhopen. Geen bloed geeft moed :D.

    Ik moet er wel bij zeggen dat mijn borsten er in het begin niks anders uitzagen dan toen ik niet zwanger was. Nu zien ze er ook nog steeds hetzelfde uit. Ze zijn alleen wat groter.

    Gewoon over een paar dagen nogmaals testen. Ik hoop op een positieve test voor je!
     
  6. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    heyy dames,,
    ik zit met het zelfde probleem.
    al 12 dagen over tijd, 3 negatieve testen.
    zere en grotere tepels, borsten voelen harder aan en veel witte vloed, voel het soms gewoon lopen:(
    moet van me HA vrijdag nog een test doen en als die weer negatief is maandag bloed prikken. ik word er erg onzeker van:(
    groetjes
     
  7. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    ik heb zelf helemaal geen last van meer afscheiding als anders. Wel vandaag wat heel licht roze afscheiding bij het naar de wc gaan, daarna was het weer weg.
    Nog steeds zere boobies, en tepelhoven groeien gestaag door.... Mijn tepels zelf zijn trouwens niet veranderd geloof ik.
     
  8. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    hey,,
    ik bedoelde me tepelhof haha sorry..
    tepelhof is groter en meer bultjes erop en tepels zelf heel gevoelig. als je eraan komt branderig..
    en witte vloed nog nooit zo erg gehad, net een soort papje (sorry voor woord gebruik)
    groetjes
     
  9. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Bij mij dus geen teken van zwangerschap.... Vanmorgen ongesteld geworden... Op naar de volgende ronde!
     
  10. bellamanuela

    bellamanuela Bekend lid

    8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    dat is minder meis..vel plezier met je volgende ronde:D
    ik nog steeds niet ongesteld, morgen 2 weken over tijd..
    morgen weer thuistest doen en anders maandag bloed test..
    ik heb ook geen gevoel dat ik ongesteld ga worden..
    gr
     

Deel Deze Pagina