Hi Allemaal Mijn vriend en ik hebben dit jaar besloten om met de pil te stoppen omdat we een kinderwens hebben. nou ben ik 30 april gestopt met de pil en heb ik op 4 mei mijn ontrekkingsbloeding gehad zoals gewoonlijk. maar sinds die ontrekkingsbloeding op 4 mei ben ik niet meer ongesteld geweest, ik doe om de zoveel tijd een test om te kijken of we toevallig niet al zwanger zijn maar deze zijn elke keer negatief. Wij hebben nog aan bijna niemand vertelt dat we aan het proberen zijn om een kindje te krijgen dus ik kan ons verhaal eigenlijk met niemand delen die het misschien ook heeft ervaren vandaar mijn berichtje ik zou het leuk vinden om jullie verhalen te horen en helemaal of er ook anderen stellen zijn waarbij het zolang duurde voordat je ongesteld werd. ik zit namelijk zelf ook te twijfelen of ik nu naar de dokter moet gaan of gewoon moet wachten liefs wonderzonnetje
Hallo, Ik herken je verhaal... eind januari gestopt met de pil en nu nog steeds in ronde 3 Toen ik stopte met de pil zei ik al heel wijs: ja ontpillen kan wel een jaar duren, dus voorlopig zal ik wel niet zwanger worden. Maar stiekem hoop je toch dat het snel raak is... Ik was halverwege de tweede ronde nog bij mijn huisarts voor iets anders en hij zei dat het geen kwaad kon. Het hoort bij ontpillen: de een heeft totaal geen last en de ander moet een half jaar wachten om ongesteld te worden. Dus ja, ik maak me nog niet zoveel zorgen, maar het is wel heel vervelend. Ook ik doe af en toe een zwangerschapstest, maar nog niks helaas Moet wel zeggen dat ik er rustiger onder ben dan in het begin. Doe nu ook geen ovulatietesten meer: is best duur en ik werd er gek van hahaha. De tweede ronde 2x een positieve ovulatietest, maar ongesteld worden.... nee. Dus gewoon rustig afwachten meid, komt allemaal een keer goed. En als je je toch zorgen blijft maken, dan kan je altijd naar de huisarts gaan. Als is het alleen maar om gerustgesteld te worden