NOD voorbij, denk ik...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tutu, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben even helemaal de weg kwijt :)

Ik ben in februari dit jaar gestopt met de pil en ben daarna twee keer ongesteld geworden op de dag dat het hoorde. Sindsdien zit er steeds verschil in.

De laatste keer (vorige maand) was ik twee weken "over tijd" en paste ik mijn cyclusduur aan in een appje op mijn telefoon. Volgens dat appje zou ik gisteren ongesteld moeten worden, maar dat is nog altijd niet gebeurd. Als ik uitga van mijn cyclus zoals deze altijd is geweest, ben ik een week over tijd.

Omdat ik vorige maand ging testen en het toen negatief was (werd de volgende dag ongesteld), heb ik nu zoiets van: "ik wacht nog wel even een goeie anderhalve week voor ik weer ga testen".

Ik ben wel met vlagen misselijk, heb vaker hoofdpijn, moet veel boeren en heb meer honger. Ik heb steekjes in mijn onderbuik gevoeld en een paar dagen ook in mijn liezen. Maar ja, dat wil misschien ook wel weer niets zeggen want de vorige keer had ik ook een aantal van deze klachten :)

Pff, ik moet gewoon geduldig zijn... Of testen... Maar ja, misschien is het wel weer te vroeg en wordt ik alsnog ongesteld :p Hoop van niet natuurlijk!

Ik moest dit even kwijt hoor :p

2. ilseilse

ilseilse Lid

30 aug 2013
    34
    0
    0
    Je kan in ieder geval een testje doen denk ik. Ik weet het ook niet precies, was 3 mnd op tijd en toen ineens 5 dagen overtijd. Kennelijk kan je cyclus gewoon van slag zijn. Ik lees zoveel verschillende opties op zp dat het geloof ik alle kanten op kan.
    Succes!

3. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hee ilseilse,

Dank je wel! Ik wacht nog heel even, ook al is het moeilijk haha.. Maar inderdaad, het kan nog alle kanten op, lekker verwarrend allemaal wat een lichaam kan doen, hè?

Jij ook succes met de volgende ronde!

Deel Deze Pagina