hoi allemaal. ik ben nu 3 maanden geleden gestopt met de pil. vorige maand in eens een week te vroeg menstruatie gekregen met 21 dagen cyclus dus. zit nu op 25 dagen en voel me super zwanger. misselijk, pijnlijke borsten, opgezetten buik, droge huid, steeds ijskoud. maar de testen zijn negatief. wat moet ik doen, wachten tot bijvoorbeeld zondag met volgende test dan zit ik op 28 dagen cyclus.
ik zou uitgaan van je langste cyclus tot nu toe.. ik ben ook zeker niet voor testen voor je NOD maar dat is persoonlijk.. hopelijk worden de testen nog positief
Ik zou ook uit gaan van de langste cyclus en zeker niet voor die tijd testen! En zwanger voelen kan prima zonder dat je het bent, hormonen zijn rare dingen! Ik hoop dat je snel een positieve test hebt! Succes!
3 maanden is ook nog niet zo heel lang. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Misschien ben je nog aan het ontpillen...
Heb al kinderen en bij allemaal binnen 3 maanden was ik zwanger. Dan hou zondag gewoon aan en hopen dat ik tot dan kan wachten met testen.