Hoi dames, Afgelopen maandag heb ik mn eisprong gehad en nu heb ik sinds donderdag erg veel afscheiding. Kan dit te maken hebben met een innesteling? Ik zit nu 8 dagen voor mn NOD. Mn afscheiding is gewoon wit en wat dikker. Is er iemand die dit ook herkend?
Hier vorige week zondag een positieve ovulatietest in handen gehad.. nu al twee dagen achter elkaar ook veel witte afscheiding.. net of ik ineens ongesteld wordt (wat voor mij ook positief is aangezien juni de laatste keer was) hoop natuurlijk op een zwangerschap maar ben dr bang voor.. maar toch..
Ik had bij mijn 2e zwangerschap inderdaad romige afscheiding. Nu ben ik pril weer zwanger en nu juist waterige afscheiding gehad. En alle rondes ervoor trouwens ook. Was er ook van overtuigd dat het niet raak was deze ronde..
Eigenlijk kun je er niets van zeggen, maar ik hoop het zo. Ik kan er vandaag weer een dag bijschrijven met veel afscheiding. We zullen nog een week moeten wachten
Ik zit nu op 8dpo en denk steeds wat te voelen, spookt vanalles door me heen; zou het bloed zijn... Korte luteale fase.? Maar als ik dan ga checken is het inderdaad waterige afscheiding. Gelukkig maar.
Spannend hoor. Over 2 dagen kan jij een early test doen 😊. Tenzij jij gezegend bent met geduld 😂😂
Hier in de ronde dat ik zwanger was totaal geen afscheiding. Terwijl het normaal in de aanloop naar NOD vrij veel was.
Heel vreemd, morgen is mn nod en ik heb sinds 2 dagen weer veel witte afscheiding en het voelt nog niet dat ik morgen ongesteld ga worden, maar ik voel me ook niet zwanger. Ik heb alleen wat meer hoofdpijn. Morgen ga ik niet testen, maar ben wel steeds aan het denken o f mn afscheidingf positief of negatief is
Ik had na mijn eisprong, de keren dat ik zwanger bleek, ook ineens heel veel afscheiding. Varieerde van wit en doorzichtig van kleur. Terwijl het normaal altijd kurkdroog was direct na mijn eisprong en voor mijn menstruatie Afwachten of er morgen iets doorbreekt.
Moet zeggen ik heb dat ook meestal na mijn eisprong dat ik veel en dikkere afscheiding heb. Had tot 2 maanden terug een spiraaltje en werd dan niet meer elke maand ongesteld maar op deze manier wist ik dat het wel er weer aan zat te komen. Weet alleen niet meer bij mijn dochter of het voor mijn zwangerschap dit anders was. Wie weet ben je het wel je weet het immers nooit. Een testje wagen kan geen kwaad. Maar als je zelf het gevoel hebt dat het niet zo zal zijn kun je ook altijd nog even wachten met testen en als je over een paar dagen nog steeds niet ongesteld bent dan een testje wagen.
Vanochtend toch maar een testje gedaan aangezien ik gisteren ineens gevoelige borsten had en de test was licht positief. Aan het eind van de week nog maar eens testen. Ik probeer heel rustig te blijven en hoop echt dat het deze keer goed mag gaan. Toch is het heeeeel spannend