Bruine afscheiding 2/3 dpo.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LVV117, 11 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Hoi allemaal,
    Ik heb afgelopen zondag of maandag denk ik mijn eisprong gehad toen is mijn temperatuur omhoog gegaan.
    Maar nu had ik maandag en gister wat licht roze bloedverlies alleen bij afvegen.
    En sinds vandaag best veel bruine afscheiding en bij echte ontlasting (druk zetten) zelfs wat helder rood bloed. Iemand dit ook gehad? En toch een positieve zwangerschapstest in handen gehad 1 week later?
    Ben heel erg benieuwd...
    Dankjewel alvast...
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.916
    15.362
    113
    Ja heb ik weleens gehad. In mijn geval was dat kort na stoppen met de pil en duidde het op een langzame start van mijn menstruatie. Mijn lf was toen dus heel kort, het was geen beginnende zwangerschap (wat voor 2/3DPO ook te vroeg is...)
     
  3. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Is inderdaad te vroeg dit. Maar ik ben al half jaar gestopt met gebruik van de nuvaring dus dat kan het niet meer zijn volgens mijn huisarts. Toch bedankt voor je berichtje.
     
  4. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    #4 Lieverding, 11 dec 2019
    Laatst bewerkt: 11 dec 2019
    Ik weet niet wat jij hebt maar dat wat je hebt kan prima zijn niets. Ik bedoel dat het gewoon niets betekent. na mijn miskraam heb ik iets met homeben Blijkbaar en ik heb dat ook dus. Wel ovulatie tussendoor en meerdere echos maar het bloedverlies verschilt van paar druppels helder tot enkel roze slijm en gewoon echt bloed. Uitstrijkje btw was goed hier. Gyn zegt dat het komt door hormonale schommeling waneer het progesteron snel daalt of zoiets..

    i
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  5. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    En heeft dat negatieve gevolgen op een eventuele zwangerschap het snel dalen van progesteron?
     
  6. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    k heb nu ook afscheiding met bloed, begon ook week na ongesteldheid en ik merkte het niet eens tot we hadden gevrijd en mijn man zei dat. En vandaga merkte ik dat zelf is dan slijm met bloed beetje vers en vanavond zelf paars van kleur. Ik weet het ook niet maar wat mij betreft ik heb dat nooit gehad ook niet na miskraam vijf jaar terug en ook niet toen ik zwanger werd etc dus voor mij betekent het dat ii niet zwanger ben of kan worden met die bloed
     

Deel Deze Pagina