Ik was altijd stipt en altijd cyclus van 28 dagen. Ook nooit op gelet wanneer mn eisprong was in die 28 dage Nu heb ik in februari een miskraam op 19 weken gehad en ben sinds was in april gestart met ovulatietesten. Als mn berekening klopte, zou ik een positieve ovulatietest gehad hebben op CD 19 Als ik nu terug een cyclus van 28 dagen heb, is dit dan niet veel te kort voor een eventuele innesteling?
Je moet eigenlijk niet kijken naar het aantal dagen van je cyclus maar naar wanneer je test positief is. Na de stilgeboorte kan je cyclus/LF weliswaar afwijken, maar dan heb je een uitgangspunt. Dag 19 piek is 20 of 21 eisprong en dan je NOD rond 34
Ken er dus niets van, nooit geen miskramen gehad en altijd normale cyclussen gehad, nooit lange of korte. Zal dus afwachten zijn
Een cyclus kan altijd afwijken en na een miskraam of vroeggeboorte al helemaal. Je hebt een bevalling gehad, dan moet je lichaam herstellen en dat kan tijd kosten. Je hebt een positieve ovulatietest gehad dus dat herstellen doet je lichaam blijkbaar toch al aardig snel. Met een positieve test springt je ei binnen 24-48 uur. En wordt je in principe na 14 dagen ongesteld (als je lf 14 dagen is). Maar die houdt geen rekening met je cyclusdag en vaste cyclus van 28 dagen. Als je eisprong nu op dag 20 was bijvoorbeeld en je lf is 'gewoon' 14 dagen. Is je nod pas op dag 34 en niet dag 28.
Mijn lichaam herstelt altijd wel goed. Ben 22-02-2023 bevallen op 19 weken Op 22-03-2023 controle bij gyneacologe en ze zei dat ik een eisprong al gehad had, wel geen idee wanneer, meende rond 13 maart ovupijn te herkennen maar weet dus niet of dit klopte. 23 maart is mn menstruatie begonnen. Nu had ik 11 april posi ovutest, CD19 denk ik als alles klopt