Haii dames, Gister en vandaag een normale actiontest gedaan vanwege kramp in mn buik en gevoelige tepels.. Ik zit aan de pil en slik hem netjes elke dag. Nu zie ik op die van gisteren (links) niks, maar vandaag (rechts) zie ik wel wat... wat vinden jullie?
Op de bovenste foto (rechts) lijk ik wel vaag wat te zien. Op alle andere testen zie ik geen 2de streepje.
Ik zie ook inderdaad iets op de rechtse.. misschien morgenvroeg met een ander merk testen, dan heb je misschien meer duidelijkheid!
Ziet het er voor jou niet uit als misschien een vlek? Of zie je ook echt het streepje? Miss indd maar een ander testje kopen morgen...
Naar mijn ervaring zijn de early van DA of Etos net zo gevoelig als de dure predictor en net zo duidelijk.
Ja, de early van Etos eigen merk. Die van de DA drogist zijn hetzelfde. https://www.etos.nl/producten/etos-early-zwangerschapstest-120173256.html?gclid=Cj0KCQjw5eX7BRDQARIsAMhYLP_tdQOl22baHn9v5sv-q790UEx8_EqgosrrutwIH57XMFBworOP6YEaAtyFEALw_wcB
Dankje! Etos is bij mij om de hoek dus lekker makkelijk! Vind het zo vreemd dat er een vlek naast de "streep" staat. Heb hem doorgespoeld met water maar hij staat er nog...
Deze streepjes zeggen mij helaas nog niets, ze zijn té vaak geen teken van zwangerschap. Zoals de rest voorstelt, een andere test te gebruiken