Hoi hoi, Ik ben nu 12 dpo.. en heb een testje gedaan vanmorgen. Hij was altijd spierwit.. nu een heeeel maar echt heel dun streepje.. zou hij kunnen oplopen of had de streep al duidelijker moeten zijn? Of zien jullie niks? Moeilijk op de foto te zetten dus het is echt een tuur streepje.. wel binnen een paar minuten.. hoor graag jullie reacties Liefs sabine..
Bedankt voor jullie reacties! Je ziet op de foto inderdaad niks.. maar toch als ik de test zag zag ik een heeeel klein streepje haha.. naja testen we gewoon nog eens weer! Bedankt!
Op de eerste foto is wel een streepje te zien heel licht.. Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen.. Of eens proberen in de middag mijn testen waren smorgens altijd heel licht en smiddags duidelijker
ik zie ook niets, maar dat wil niet zeggen dat er niets is en foto s komen altijd slechter door dan met je neus bovenop de test.
Ik zie jammer genoeg ook niets,alleen zie je zoiezo met het blote oog meer! Ik hoop dat hij oploopt voor je.
op de foto zie ik ook niets, maar dat zegt niets iedereen weet inmiddels dat de uploadkwaliteit vooral met de échte tuurstreepjes waardeloos is, en op een foto krijgen is al helemaal lastig, ik zou hem wel bewaren en over 2 dagen nog eens testen om te kijken of hij oploopt