hallo allemaal, kunnen jullie mij misschien helpen? ik ben net begonnen met ovulatie testen, weet niet helemaal zeker wanneer mijn NOD precies is maar wilde het toch eens proberen volgens mijn berekeningen (NOD 11 aug), gevoelige buik en andere gevoel is mijn eitje al geweest (denk eergister of gister) komt dat overeen met de uitslag van de ovulatie testen alvast bedankt voor het kijken en meedenken groetjes
Ik denk dat je gelijkt hebt. Al kan het ook zijn dat je urine niet "oud" genoeg is, en daarom wat lichter gekleurd streepje zichtbaar hebt.
Ik denk dat je hem of gemist hebt of dat hij nog moet komen. Ovu testen moeten knal zijn en hoef je echt niet open te breken. hier mijn knallers van gisteren
Je kunt aan een ovulatietest niet zien of je ei nog moet komen, of dat hij al geweest is. De meeste vrouwen hebben buiten de eisprong altijd wel een licht streepje. Je kunt kiezen: of doortesten en hopen dat hij nog komt. Of na je menstruatie opnieuw een poging wagen.
Bij mij gingen de action testen van heel licht naar ineens heel knal. Zou dus nog even doortesten. Dit is mijn lijstje, opengebroken zodat ik ze kon opplakken.
Ik had vanmiddag precies zon test! Ik zit op dag 17, vermoed dat mijn eisprong ook al is geweest gezien de symptomen die ik had. Ik zag ze liggen en dacht, lekker goedkoop, eens proberen Ik ga morgen nog eens proberen want bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een eisprong bij dag 20 bij een cyclus van 32 dagen..
bedankt voor jullie reacties allemaal ben vandaag een beetje bloed verloren dus kijk het even aan.. voor de dames die er voor gaan deze ronde, voor jullie duim ik mee fijne avond en nogmaals bedankt
Wist helemaal niet dat Action ook testen had. Wat kosten ze daar? Heb net half uurtje geleden via Sensitest besteld..