Hey Meiden, Ik heb wel eens gehoord dat je 'n paar dagen voor je NOD ook een 2e streep krijgt met een ovulatietest. Ik dacht heb er nog zoveel liggen waarom ook niet. En tot mijn verbazing was hij positief. Ik moet er wel bij vertellen dat ik PCOS heb. Maar zo positief als deze is heb ik hem nooit gehad buiten een eisprong om. Heb er even een foto bij gedaan. Ik weet dat dit uiteraard geen garantie is. Maar vond het gewoon leuk om te doen
Ik hoop het voor je meid!! Maar.... De ovutesten van de KV geven vaker positief aan, ook als er geen eitje is. Ik hoop voor jou op goed nieuws natuurlijk!
Morgen vroeg ga ik testen met een extra gevoelige van ZW & kids. Ben heel erg benieuwd. Ben dood op. Ga lekker slapen des te sneller is het morgen ochtend
nou ik hoor vaak negatieve verhalen over de kv ovutest, ze geven vaker posi aan namelijk. hoop dat ik het mis heb hoor! testen...spannend!
rica ja weet het. Heb zojuist eentje van Zw & kids gedaan zo goed als negatief. We zullen zien morgen.
Ovulatietesten van kruidvat geven altijd een 2de streep. Heb nog nooit een ovulatie test gezien van kruidvat waar maar 1 streepje op stond. Dus dit heeft helaas niks te betekenen. Hopenlijk zijn er straks wel 2 strepen te zien op je zwangerschaptest