hallo meiden, even een vraag ik heb net een ovu test gedaan en de beide strepen hebben dezelfde kleur is ie dan positief of moet ie donkerder dan de controlestreep zijn gisteren was hij iets lichter scheelt niet veel met vandaag. niet afgelopen nacht maar die nacht ervoor heel gezellig gehad maar omdat ie nou dus dezelfde kleur heeft is het dan verstandig om vandaag nog een keer te knuffelen of moet ik doorgaan met testen tot de teststreep donkerder is? bedankt joyce
als deze van zwanger & kids is dan vanmiddag nog een keer testen en morgen zeker nog een keer.. mijn ervaring en die zie ik hier ook veel is dat dez ovutesten eerst een even donkere streep geven en daarna een knal streep.. weet niet of dit standaard bij iedereen zo is.. maar klussen en doortesten!!
hoihoi, het zijn idd de ovu testen van zwanger en kids heb even een foto erbij gedaan van de afgelopen dagen de bovenste is van 3 dagen terug die 2 eronder van eergisteren die 2 daaronder van gisteren en de onderste van vandaag. en knuffelen gaan we zeker nog even doen hihi doe vanmiddag nog een testje en dan vanavond (hopenlijk is manlief niet te moe van twerken) nog een keer knuffelen. groetjes joyce
dan denk ik dat de test vanavond of morgen gaat knallen.. hij komt er duidelijk aan!!!.. deze is al positief volgens mij..
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/240916-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-6-a-355.html hier een linkje waar je een een ovutest kunt zien wat ik bedoel met donkerder dan de C streep... succes..