Ovulatietest 2 maanden over houdbaarheidsdatum. Nog betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door namida, 11 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    20161011_102536.jpg

Dag meiden..
    Zoals jullie zien is deze aardig positief.
    Alleen nu dit. Deze ovulatietest is 2 maanden over de houdbaarheid. Ik zag hem ineens liggen, maar hoopte eigenlijk op een zwangerschapstest. Maar helaas..Hebben we inmiddels besteld.
    Maar nu de vraag..is 2 maanden na houdbaarheid echt onbetrouwbaar? Wie heeft hier ervaring mee?
    Ik las op internet dat je wel ovulatietest voor zwangerschapstesten kan gebruiken, alleen andersom niet.
    Ik hoor graag van jullie;).

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik geloof niet zo in die houdbaarheidsdatum, als je ze droog bewaard moeten ze het nog gewoon doen lijkt mij, helemaal na 2 mnd over datum.. ik zelf heb ovulatietesten gebruikt die 5mnd over datum waren en die werkten nog prima. Ik heb ze wel gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn ;)

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik heb ovu testen van z&k gebruikt die 3 jaar over de tijd waren...deden t perfect.
    Maar je wou eigenlijk testen op zwangerschap? Die snap ik even niet

4. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Ik heb een vermoeden dat ik zwanger ben.
    Maar had geen test in huis. Ik las op internet dat je ovutesten ook gebruiken kon, alleen niet andersom.
    Dus dit heb ik gedaan. En zwangerschapstest besteld, hoop dat die streep ook goed zichtbaar is.

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohhzoo. Ja sonmige kunnen op zwangerschap reageren. De z&k iig wel ;)
    Waarom heb je ze besteld en niet gekocht in de winkel 🙈 ik was binnen 5 min bij de kv 😃hoop dat je zwanger bent maar die ovu test zegt voor nu even niks

6. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    1476280720718.jpg

Nou toch niet zwanger...vreemd..ben helemaal niet ongi geweest tussendoor.maar wel ongipijn en stekende borsten.
    Maar voor nu wel doorgegaan met ovutesten.
    De eerste is van gister 13:00, middelste vanmorgen met ochtendurine( gelijk met zwangertest) en de 3e nu 15:30.
    Was nu al een paar uur niet naar toilet geweest. De controlestreep is wel erg licht. Is dat niet erg?
    Nu morgenmiddag weer..wat vinden jullie? Zegt dit al genoeg?

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    weet je zeker dat je eisprong er niet gewoon aankomt? ik zou toch nog even zorgen dat je het gezellig hebt ;)

8. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Ik snap er niets van...aan de hand van deze test en slijmverlies zou je het denken. Maar waar is mijn ongi van 2 weken terug dan...gewoon overgeslagen:(
    We hebben het gisteravond al gezellig gehad😂.
    Er vreemd allemaal. Het gaat zo raar laatste maanden.
    2 maanden terug een tussenpoze gehad, tijdens mijn ongi...
    ????

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    alles kan, je lichaam is en blijft een apart ding, dus een keer een cyclus overslaan kan gewoon gebeuren. waarom? ik zou het niet weten :)

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Die is positief, voor je ovulatie dan he ;)
    Vnvd nog een keer gezellig maken.

Deel Deze Pagina