Is mijn zwangerschapstest positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door koekjesbakker, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    #1 koekjesbakker, 10 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2016
    Ok...help, ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was maar ik ben 2 dagen 'overtijd' vergeleken met mn gemiddelde cyclus die hiervoor wel onder invloed stond van hormonen een tijdje (ik heb een pauze van mijn IUI traject met hormonen)
    Deze test is van midden op de dag na een grote kop thee...niet slim ik weet het maar ik kon het niet laten. Ik zie iets...op de foto amper meer..zien jullie iets en hebben jullie ideeen of dit mss vals is of indroog (het is wel binnen de tijd)

Ik word gek hier :(

Bijgevoegde bestanden:

2. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Hmm ik zie niets helaas :( De kwaliteit na het uploaden is meestal ook erg slecht.. Hopelijk over een paar dagen een duidelijke test! Ik weet hoe zenuwslopend het is. Succes!

3. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Ik zie heel licht iets maar om 2 dagen overtijd te zijn, zou de streep toch al donkerder mogen zijn.
    Misschien was je eisprong wel gewoon later dan je dacht? Ik zou één van de volgende dagen nog eens testen met ochtendurine...

4. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Ik zie het streepje ook. Waarschijnlijk is je eisprong misschien later geweest? Ik zou over 1 of 2 dagen nog eens een testje doen. Kijken of die misschien al iets oploopt.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik vind hem eerlijk gezegd grijs... heb al een aantal keren zulke strepen gehad, hier ook te zien... maar het was niets... ik zou nog een dag of 2 wachten en dan weer testen als je nog niet ongi bent geworden. succes

6. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de snelle reactie, dat is fijn!

De urine was ook wel echt behoorlijk licht door alle thee en inderdaad ms een latere eisprong, wat op zich goed zou kunnen omdat het de afgelopen 6 maanden steeds onder invloed van hormonen is geweest en nu opeens niet..
    Ik hoop het zo ontzettend, ik ga morgen met ochtendurine testen..als ik niet eerst ongesteld word natuurlijk..
    Ik zal morgen laten weten!

7. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Ik zie een tweede streepje, wel nog heel licht natuurlijk. Benieuwd naar je volgende test. Succes en hopelijk loopt ie op 👍

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik zie wel iets maar kan t niet echt beoordelen. Zou morgen ochtend nog eens testen

9. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem wel maar ben bang dat het een indroger is..

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik zie hem ook, maar ik durf daar echt nog niets over te zeggen. Ben benieuwd naar je test morgenochtend.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
  12. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Helaas vanochtend met ochtendurine helemaal niks te zien en ook een dikke 'niet zwanger' met CB digital met indicator.
    Nog niet ongesteld maar kan me denk ik wel uit de race rekenen nu :(

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Tja omdat je je ei niet weet is het lastig.
    Wie weet zit je pas op 3 dpo ofzo.

Ik zou even een weekje wachten en dan weer testen als er nog geen ongi is.

14. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    misschien volgende keer beginnen met ovulatie testen om te kijken wanneer je ei springt.

15. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ja nee snap ik , maar omdat ik in de MMM zit en deze maand pauze had wilde ik juist een keer geen ovutesten en de boel een beetje de boel laten..
    Ik wacht nog 2 dagen, dan zit ik op 31 dagen en dat is mn langste cyclus ooit, ook van voor de MMM..
    nog maar 3 dpo lijkt me sterk...de laatste eisprong (zonder hormonen) die ik ooit had was dag 19. Ik zou dan nu op 9 dpo zitten.
    Nouja...afwachten is het enige wat ik kan doen.
    Moeilijk hoor

16. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Rot is dat he :( Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

17. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    probeer het over een dag of 4 nog een keer (in geval dat de ongesteldheid uitblijft :))

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Balen van je test vanmorgen! Het had wel super gaaf geweest!
    Hopelijk is het indd nog te vroeg geweest en heb je deze ronde een hele lange cyclus en test je over 2 of 3 dagen wél duidelijker positief!

19. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Nou nog steeds niet ongesteld hier...gisteravond voelde het echt dat het die nacht zou beginnen..
    Met tampon geslapen en daar zat vanochtend heel vaag een piepklein beetje bruin op...Maar inmiddels niks meer van gezien :( Nog steeds kramp...het type kramp: het komt er NU aan maar dat heb ik dus af en aan al een week.
    Ik houd wel hoop zo...mocht het niet zo zijn, kom dan maar gewoon door, dit is killing

20. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    hmm spannend! ik had de avond voor mn NOD ook echt zo'n "ik wordt ongesteld"-gevoel en een beetje lichtbruin bij afvegen, ik dacht 'ja hoor daar gaan we weer!'..
    Wanneer ben je van plan weer te testen? Ik help je hopen! Het kan natuurlijk twee kant op gaan... Maar gezien je onderschrift mag het nu wel es raak zijn!!

Deel Deze Pagina