Ovulatietest 3 dagen voor nod positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dolfijntje87, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Hallo dames

Wij zijn bezig voor kindje 2
    Nu heb ik een vraag
    Zaterdag is mijn nod
    Gister ovulatietest gedaan van kruidvat en gewoon knal positief
    Vandaag dipsticks zwanger en Kids zwangerschapstest gedaan vanmiddag en helaas neg hij zou moeten testen vanaf 10 hcg
    Mocht ik wel zo laat me ei hebben gehad wat ik eigenlijk niet denk houd dat ook in dat ik dan zaterdag niet ongi word
    En hebben jullie weleens een positieve ovulatietest gehad terwijl je zwanger was maar de zwangerschapstest nog negatieve zeiden ook met extra gevoelige testen hopelijk kan iemand me helpen of bepaalde antwoorden geven

Heel veel liefs

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat je ei inderdaad niet is gesprongen.. En je lichaam het nu opnieuw probeert.
    Hoe weet je zo zeker dat je ei wel is gesprongen?
    Dit kan je alleen bevestigen met temperaturen of een echo...

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Waarom denk je dat je ei nu niet kan komen maar al is geweest??

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Even geduld hebben tot je nod,meer kan je denk niet doen,succes

5. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Ik voel me ei altijd rond me eisprong in die week veel geklust
    Gister voor de grap ovulatietest gedaan en die was knal positief en omdat me ei en cyclus altijd op de dag klopt is het nu erg verwarrend
    En heb veel symptomen kwa zwangerschap
    en als me ei nu gesprongen zou zijn dan zou ik dus pas over 14 dagen ongi moeten als ik het correct zeg?

6. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    En mocht me ei niet gesprongen zijn zou ik dan ook een menstruatie cyclus overslaan? Ben daar niet helemaal in thuis hihi

7. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zat/zit met hetzelfde qua positieve test. Afgelopen zaterdag 2 dagen voor nod ook een positieve test. Maandag toch gaan menstrueren en vandaag weer 3 testen (bijna) positief. Geen idee wat het kan zijn. Bij mij is het denk ik geen zwangerschap. Wel verwarrend!

8. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Ja is echt heel erg verwarrend ik nog 3 dagen w8ten van mij mogen deze 3 dagen opschieten
    Vraag me wel af als ik geen ei heb gehad of ik ongi gaat worden

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je ei voelen is totaal onbetrouwbaar. Helaas.
    Symptomen zeggen ook helaas vaak niks. De meeste vrouwen voelen niks in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden.
    Bovendien, als het zwangerschapssymptomen zouden zijn, dan maak je al zoveel HCG aan dat het nu al wel zichtbaar had moeten zijn op een zwangerschapstest!

Ik zou gaan klussen als ik jou was, voor het geval je je eisprong misloopt omdat je denkt zwanger te zijn!

Je kunt dan sowieso maandag nogmaals een zwangerschapstest doen. (Soms wil een zwangerschapstest namelijk met een zeer licht streepje ook op je ei reageren, hoe gek ook en dan weet je nog niet waar je aan toe bent! Vandaar nu even een paar dagen ongeduldig afwachten met die zwangerschapstest)
    Is die negatief, dan was het je ei.
    Is die positief, nou, dan ben je dus wel zwanger :D

Succes met testen!

10. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Omdat je ei altijd op hetzelfde moment komt wil het niet zeggen dat dat nu ook is gebeurd. Ziekte of stress kan de boel al makkelijk in de war schoppen.
    Nogmaals, alleen als je temperatuurt, een echo hebt gehad of een bloedtest kan je zeker weten dat je ei is gesprongen...
    Ik zou er dus niet te veel van uit gaan dat je ei echt al is geweest.
    De tijd zal het leren!! :)

En ja als ie nu springt dat wordt je pas over twee weken ongi als er geen bevruchting is.

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Als je cyclus op de dag klopt zoals je zegt,zal je toch nog moeten wachten tot je nod of je kan bijv morgen een zwangerschapstestje wagen,succes! ;)

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Heb je een foto van je knalpositieve ovulatietest?

13. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Ja heb wel een foto maar weet niet waar ik em neer kan zetten ?

14. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Hij staat in me album

15. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hij ziet er wel positief uit!

16. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Ja dat was van afgelopen woensdag en over 2 dagen me nod 1 ding is zeker het is lekker verwarrend

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hoe is t afgelopen??

Deel Deze Pagina