Ovulatietest 3 ...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Mijn test- en controlestreep zijn vrijwel gelijk ..... heb niet vaak een enorme knaltest, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dan net te laat of te vroeg heb getest.

Anyway ...... wij hebben gisteren geklust en ik denk morgenochtend weer. 's-Ochtends is nog beter dan
    's-avonds heb ik ergens gelezen.

Wel lastig voor jullie dat jullie niet samenwonen ..... mocht er een kleintje op komst zijn, dan gaan jullie wel samenwonen denk ik?

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haha, nou misbruik hem dan maar lekker ;)! Bij de testen van december is de 25e echt knalposi. De t-streep (links) is veel donkerder dan de c-streep, daar kun je gewoonweg niet omheen :D!
    Klus en test ze!

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
  4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ow! Ja! Super! Je hebt wel een best korte piek zie ik, s'avonds een piek, en de volgende dag om 15 uur al negatief.

Mijn foto had je al gezien toch ? Mijn piek was gisteren om 14 uur, en was die avond al redelijk gezakt, en vandaag negatief!
    Wij willen vanavond nog een keertje klussen...hihiihi

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Fijn dat hij vanavond weer bij je kan zijn. En nu maar gaan duimen dat het raak is. De twee wachtweken breken nu aan!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hihi. Weet even niet wat ik moet zeggen, ik ben zo blij dat ik een eisprong heb, das haast niet gezond zo blij ben ik :D

Hoe is het eigenlijk met jou ? X

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hier ook weer de wachtweken aangebroken. Gezien mijn voorgeschiedenis weet ik eigenlijk wel wat er na de 2 weken voor uitkomst zal zijn .... ongi, maar in mijn onderschrift staat niet voor niets
    Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen.
    Alhoewel het nu eigenlijk meer tussen hoop en vrees is!!!

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Helaas zal ik de ovu-testen deze maand ook weer moeten gebruiken. De wachtweken zitten erop en dus helaas weer ongi geworden ..... dag eerder dan verwacht. Ik baal ontzettend, want op de een ander manier had ik er deze maand een ander gevoel over dan andere maanden ...... maar ja dat is de hoop dus die me parten heeft gespeeld. Ben wel erg teleurgesteld!!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hele dikke knuffel meis..

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Dank je Slunae.

En hoe is het bij jou ...... jouw NOD was toch ook afgelopen weekend! Heb je goed nieuws?

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik was 4 dagen te vroeg.. denk door de griep..

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Dus we zijn weer gedoemd om ovulatie-testen te gaan gebruiken :(
    Ik denk dat ik het toch gewoon bij de Sensi-testen houd, maar ik twijfel nog een beetje. Mocht ik ook andere gaan kopen, dan denk ik dat ik die van de ETOS naast die van Sensi-test ga proberen.

13. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hi Slunae,

Hoe gaat het testen deze maand?
    Hier nog steeds aan het testen en nog geen knalstreep gezien :(
    Zit inmiddels op CD18, dus EI moet wel opschieten.

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    O zie net in jouw onderschrift dat jij jouw EI al hebt gevonden deze maand, dus jij zit al weer op de wachtbank.
    Succes maar weer!

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heej You!

Ik had me best wat zorgen gemaakt omdat ik vorige maand een LF van 6 dagen, ik verwachtte mijn ei nu ook net zo laat (dag 17) als vorige keer omdat ik had begrepen dat dat meestal rond dezelfde dag zou zijn (of in ieder geval dat de LF het meest constante deel van de cyclus is) maar die theorie moet ik maar even met een korrel zout nemen denk ik.. ik had nu mijn LHpiek op dag 14 en voelde mijn ei op dag 15. Inderdaad weer wachtbankje!

Dus jij bent deze keer wat later met je ei ? Of heb je al vaker een later eitje gehad ? Wat is jouw cyclus ookalweer gemiddeld ? En ben je overgestapt naar Etos ? Of toch de combi met Sensitest ? Ik ben nu begonnen met Zwanger&Kids dipsticks!

Knuff

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Mijn EI is meestal op dag 16/17 volgens mij. Ik heb niet elke maand de ovu-testen gebruikt. Maar ja nu is het al dag 18. Maar wellicht is EI al geweest en is het streepje lichter omdat de LH piek al achter de rug is. Morgen weer testen en als ie dan lichter is dan vandaag, dan is EI toch al geweest.

Hoe vind je de nieuwe testen? Fijner of het zelfde als Sensi-test. Ik gebruik toch maar weer Sensi-test. Heb vandaag weer een nieuwe lading per post ontvangen :D

Vandaag ook voor het eerst naar de acupunctuur geweest. In principe nu eerst om in balans te komen (is ook wel hard nodig volgens de acupuncturiste). Ze heeft toch ook een aantal naaldjes in mijn buik geprikt voor de kinderwens. In mei ga ik in principe behandelingen ondergaan speciaal gericht op de kinderwens, dan ga ik er ook kruidenthee bij drinken. We zullen zien!!

XX

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Owh.. wanneer ben je begonnen met testjes doen dan ? Ik ben begonnen op dag 11, en als ze donkerder worden doe ik ze twee keer per dag. Ik vind zwanger&kids wel heel anders dan Sensitest.. de Controlestreep is veel lichter dan die van Sensitest.. dus ik was deze keer ook weer erg onzeker.. had ik nou wel of niet een piek, en dat soort gedachten. De Teststreepjes zijn bij Zwanger&kids weer een stuk donkerder dan de Teststreepjes van Sensitest.. dus dat maakte me aan het twijfelen. Op dag 18 had ik ineens weer een donkerdere Zwanger&kids, dus ik dacht: Had ik misschien toch geen piek vorige keer en komt hij er nu aan ? Dus ik had van dezelfde urine een Sensitest erbij gedaan (had er nog een paar liggen) en die gaf een superlicht streepje, bijna onzichtbaar.. zal wel liggen aan hoe gevoelig die testjes zijn ofzo.. Maar ik ben gisteren gestopt met testen, en ookal zijn alle Teststreepjes vrij donker, die van dag 14 is wel het donkerste.. ietsje donkerder dan de Controlestreep. (geen knaltesten dus)

Goed dat je naar acupunctuur bent geweest! Voel je je ook altijd de rest van de dag een beetje gloeiend en zweverig en ontspannend (tegen moe aan) ?

Ik had een afspraak staan voor morgen, maar ik heb die net een half uur geleden afgebeld. Ga er nu over 2 weken heen. Ook om een beetje in balans te komen, net die griep achter de rug, en alles heeft best een klap moeten opvangen, dus kan geen kwaad. Ik had wel begrepen dat sommige punten niet geprikt mogen worden als je zwanger wilt worden, maar daar hebben ze wel verstand van als het goed is. Het is sowieso goed als een acupuncturiste weet welke punten je moet hebben bij een kinderwens! Ik denk dat als ik me weer wat fitter voel, dat ik haar ga vragen of ze mij er ook een beetje mee kan helpen!

X

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Dit was voor mij de eerste keer .... de acupunctuur-behandeling. Toen alle naaldjes waren geplaats voelde ik wel iets, maar kan het niet echt benoemen. Ik voelde wel iets gebeuren zeg maar. Toen alle naaldjes geplaatst waren en in bepaalde stroomstootjes kwamen toen moest ik zo een kwartier blijven liggen. Mijn vriend was mee en mocht toen ook weer in de kamer komen waar ik lag. We mochten niet veel praten, omdat ik me moest proberen te ontspannen. Op een gegeven moment vroeg hij iets, maar ik had bijna geen puf om te antwoorden. Na de behandeling was ik helemaal lam geslagen zeg, ik was helemaal leeg. De vermoeidheid is wel redelijk weggetrokken. Ze heeft deze keer voornamelijk de stress/onrust behandeld, maar dus toch ook al een paar naaldjes voor de kinderwens. Ik heb ook aangegeven dat ik nu rond mijn EI zit, dus ga ervan uit dat ze precies weten wat ze moeten doen.

Ik zou wel voor meer klachten een behandeling willen, maar alles op zijn tijd. Ze kunnen niet alles tegelijk behandelen natuurlijk.

Maar ik begrijp het goed dat jij al geruime tijd acupunctuur behandelingen ondergaat? En jij hebt er dus baat bij?

Ja die griep geeft je een opdonder hè. Zoals ik al in het PBtje had gezegd had de griep mij ook gevonden. De HA gaf aan dat de griep twee weken duurt en dan heb je nog twee weken nodig om al je energie weer terug te hebben. Maar ja, energie had ik sowieso al niet :p

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ik weet niet of Moon77 en Jillan nog weleens meelezen op dit Topic ..... ik zie net in jullie handtekening dat jullie allebei zwanger zijn ..... GEFELICITEERD!!

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heej meis, beetje late reactie, maar ik heb bijna een jaar lang acupunctuur gehad voor mijn galstenen en ontsteking die ik toen had. Ze heeft er ook nog stress/spanningen bij geprikt toen en emoties loslaten en uhmm keuzes maken.. Ik heb dat jaar gemerkt dat acupunctuur wel effect heeft op bepaalde dingen, dus daarom wil ik weer een nieuwe behandeling voor nog wat andere dingen ;)

Maar ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd of je inmiddels je ei hebt gevonden ??

Liefs X

Deel Deze Pagina