Ovulatietest 4 dagen positief???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Chan5, Oct 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chan5

Chan5 Lid

Aug 17, 2010
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik begrijp even niks meer van die ovulatietesten:(! Wij zijn nu 4 maanden bezig zwanger te raken, maar met onregelmatige menstruaties en rare uitslagen van ovulatietesten wilt het niet echt lukken:(!

De afgelopen 4 dagen geven de ovulatietesten(kruidvat) net iets donkere kleuren aan dan de controle streep(positief dus??).Kan iemand mij misschien vertellen wat dit betekend (dat mijn eisprong eraan zit te komen, al is geweest of er nu is??) En wanneer zouden mijn man en ik dan moeten klussen?

Alvast bedankt!
    Groetjes Chan5

2. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Van wel merk gebruik je de ovu testen ? Die van de kv zijn erg onbetrouwbaar!

liefs flower

3. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Oh sorry las er over heen.
    Ik had dat ook van de kruitvat die kloppen van geen meter zelfs mannen testen positief met die ovu testen.

Ik zou ze van mat-care bestellen die zijn heel goed.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Over de Kruidvat ovutesten heb ik nog geen enkel positief verhaal gelezen. Het schijnt dat deze vaak heel lang positief aangeven. Ik zou als ik jou was overgaan op een ander merk, bv van Matcare of Sensitest.

Normaal gesproken als een ovutest positief is dan betekend het dat je ei binnen 24-36 uur springt, maar ik zou er bij die Kruidvat testen niet van uitgaan..

5. Chan5

Chan5 Lid

Aug 17, 2010
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties, ik zal zeker overgaan op een ander merk.

Share This Page