Ovulatietest action en telano

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SNB, 26 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    Goedeavond lieve meiden, ik zit echt met een dingetje.. ik ben ook nieuw hier op deze site. Ik ben 6 juni gestopt met de pil en ik heb van 11 tot 14 juni een ontrekkingsbloeding gehad. Nu is het zo dat ik vanaf mijn 13e aan de pil heb gezeten dus ik weet helemaal niets van mijn cyclus dus de huisarts rade aan om te starten met ovulatietesten. Ik weet dat het nog eventjes kan duren voordat alles op gang komt maar het kan ook zomaar zijn dat ik deze maand al een eiersprong kan krijgen. Nu heb ik dus ovulatietesten gedaan ( best wat ook :$) van de action en van telano. Nu loopt die van de action een beetje op maar die van telano blijft heel vaag.. weet iemand hoe dit komt? En is dit een goed teken of maak dit helemaal niet uit? :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.377
    6.921
    113
    Vrouw
    Misschien zijn ze minder gevoelig.

    Het kan nog wel zijn dat t een tijd duurt voor je je eisprong krijgt hoor. Hoeft niet maar kan wel.
     
    SNB vindt dit leuk.
  3. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie! :thumup:
     
  4. Boefje2017

    22 okt 2019
    6
    5
    3
    Vrouw
    Heeft iemand enig idee of ik de test van 16/2 als positief kan zien? Wij gaan voor een 3e kindje na een miskraam te hebben gehad van een onverwachte zwangerschap door de spiraal heen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik rond dag 15/16 een positieve ovulatietest maar ik kan me de breedte van de streep niet meer herinneren. Moet die even breed zijn als de controle streep? Ik had vandaag wel wat lichte ovulatie klachten die ik herken maar bij de vorige deden die steken echt pijn. Nu niet echt.. ik weet het niet meer 20220719_002257.jpg
     
  5. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Hier ziet nog geen positieve test bij, komt er helaas ook nog niet bij in de buurt. Echter zou ik je adviseren een eigen topic aan te maken :thumup:
     
  6. Boefje2017

    22 okt 2019
    6
    5
    3
    Vrouw
    Dank je wel. Wacht ik nog even af. Ik ben hier voor het eerst dus zal de volgende keer een eigen maken
     
    margarethd vindt dit leuk.
  7. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    Hey! Ik had eerst ook iedere keer een dun streepje maar ik hield ze te kort in m'n urine kwam ik achter toen ik de bijsluiter las. Ik weet niet of dat kan maar sindsdien had ik een bredere streep.. Ik zal een foto bijvoegen van mijn positieve testen dan kan je zien hoe ze er positief uitzien. En vooral door testen! :):thumup:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Boefje2017

    22 okt 2019
    6
    5
    3
    Vrouw
    Die zien er inderdaad goed uit! Ik ga dat ook proberen. Ik lees ook over een vroege eisprong na een vroege miskraam. Ik ben op dag 12 begonnen. Dus wellicht zou dat nog kunnen en heb ik hem gemist. Ik test sowieso nog door en mocht ik binnen een week ongesteld worden dan zou dat het kunnen verklaren. Ik had misschien beter 1 cyclus af kunnen wachten. Maar als dan het besluit genomen is dan wil je ook gelijk zo graag he;)
     
    SNB vindt dit leuk.
  9. Boefje2017

    22 okt 2019
    6
    5
    3
    Vrouw
    Ik ben nog even doorgegaan met testen en had gisteren mijn knaller. Ik voel de spanning inmiddels ook wel in mijn buik die ik herken van voor mijn vorige zwangerschap. Nu natuurlijk weer wachten... dat is minder:confused:
     
    SNB vindt dit leuk.
  10. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    Spannend!! Hier inmiddels ongesteld geworden. :(
     
  11. Boefje2017

    22 okt 2019
    6
    5
    3
    Vrouw
    Ach wat jammer om te horen.. ik zal voor je duimen voor de volgende ronde... hoe lang zijn jullie nu bezig?
     
    SNB vindt dit leuk.
  12. SNB

    SNB Fanatiek lid

    26 jun 2022
    1.014
    881
    113
    Vrouw
    Dankjewel, ik duim ook voor jou! Dit was ronde 1 nog maar. :oops:
     
  13. Boefje2017

    22 okt 2019
    6
    5
    3
    Vrouw
    Voor ons is het ook de eerste ronde.. dank je wel :)
     
    SNB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina