ovulatietest action. positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hope94, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope94

hope94 Lid

28 jan 2014
    34
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zouden jullie me aub kunnen helpen. Ik heb een foto bijgevoegd van de ovulatietesten van de action. Ik weet niet of ik het goed doe, maar betekent de laatste streep dat mijn piek eraan zit te komen? De foto is wat onduidelijk door mijn telefoon.

x

Bijgevoegde bestanden:

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ja, als de lijntjes donkerder worden, dan komt je ei eraan. Als de streep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep, dan heb je je piek.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de digitale makkelijker vond. Een smiley of geen smiley. Ik gebruikte dan goedkope om de stijging te spotten en als ze echt donker werden, dan ging ik over op de digitale.

Succes!!!

3. hope94

hope94 Lid

28 jan 2014
    34
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie. Ja ik zie dat de laatste test donkerder is dan de andere testen. Alleen zie ik op alle 3 een gedeelte donkerder en het andere gedeelte lichter, dus ik vroeg me af of dit een indrooglijntje kon zijn.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Vind hem nog niet positief, nof ff testen,komt denk ik wel een deze dagen :)

5. hope94

hope94 Lid

28 jan 2014
    34
    1
    8
    NULL
    NULL
    oke, dus dat het streepje donkerder wordt betekent wel dat het komt..

x

6. XmoonlightX

Bij mij liepen ze op voordat de knaller kwam, dus ff doortesten idd:D

7. hope94

hope94 Lid

28 jan 2014
    34
    1
    8
    NULL
    NULL
    oke :), hoevaak heb jij de test gedaan?

8. XmoonlightX

De eerste keer 9 stuks. Die keer erop 15 stuks en toen was mijn voorraad op, paar dagen later mijn eisprong gehad(zag ik aan m'n temp) , en afgelopen ronde maar 2 stuks.

9. Wolken

Wolken Lid

18 dec 2013
    62
    5
    6
    NULL
    NULL
    Ik snap het even niet, in een ander topic zeg je dat je de pil (weliswaar niet goed) slikt..Normaal gesproken: aan de pil = geen eisprong.

10. XmoonlightX

:(

Tja dan is het een ander verhaal.....

11. hope94

hope94 Lid

28 jan 2014
    34
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ja ik had de dokter gesproken, de dokter vertelde me dat als de pil niet goed is ingenomen er wel een ei sprong kan komen vandaar dat ik het in de gaten wil houden. Maar ze vertelde me ook dat ik hier niet helemaal op kon vertrouwen, en dat ik het beter niet kon doen. Maar ik voel me fijner als ik het even goed in de gaten kan houden vandaar mijn vragen.

12. XmoonlightX

Op die manier :)

Deel Deze Pagina