Ben bezig met ovulatie testen. Gister getest om 11:50 vandaag niet aan toe gekomen en dus nu net pas gedaan. Maar bijna niets te zien?? Komt dit door de verschil van tijd? Of dat ik wat meer heb gedronken? Zal ik vanavond nog een keer 1 doen? Graag jullie advies.. Groetjes Roxanne View attachment 373855
View attachment 374307 wil iemand nog even mee kijken?? Ik snap er niks meer van eerst zie je een licht streepje en nu weer helemaal niks.??? Vanmiddag dacht ik wel wat voel ik nou en toen had ik veel wit/doorzichtig slijm???
Je LH hormoon kan wat schommelen dus dat is heel normaal. Ik heb eigenlijk de hele maand wel lichte streepjes van net na mijn menstruatie (tijdens test ik dus niet) tot een mijn volgende menstruatie. Als mijn eisprong er aan zit te komen lopen de streepjes op om vervolgens een knaller af te leveren. Maar er zijn ook dames waar de test van het ene moment op het andere moment positief is. Ja het is beter om elke dag op het zelfde tijdstip te testen zonder te veel te drinken en een paar uur niet plassen. Twijfel je, kun je altijd nog twee keer per dag testen. Ik zelf test trouwens met de dipstick van zwanger&kids. Lekker goedkoop, snelle levering (1 dag) en heel duidelijk. Hei eiwit achtige en dus vruchtbare slijm komt voor je eisprong dus alles klopt wel eigenlijk dat je eisprong nog niet geweest is. Heb je een regelmatige cyclus? En op welke dag zit je nu dan?
Ja regelmatig durf ik niet te zeggen. Heb 15 januari me eerste echte menstruatie weer gehad na het stoppen met de pil. Dus zit op dag 13. Me testen zijn nu op dus eigenlijk heb ik zo iets ik stop er mee en zie het allemaal wel haha. Bedankt voor je reactie Esther
Hallo, Zouden jullie me aub kunnen helpen. Ik heb een foto bijgevoegd van de ovulatietesten van de action. Ik weet niet of ik het goed doe, maar betekent de laatste streep dat mijn piek eraan zit te komen? De foto is wat onduidelijk door mijn telefoon. x
Ja Hope, je eitje komt eraan. Als mijn ovutest zo is, is ie voor mij posi. Ik test nooit donkerder dan de controlestreep met een ovutest.