Vandaag 12 dpo en een action test gedaan. Wie heeft dit ook gehad? En is dit dan wel positief? Nog nooit met de action testen getest dus geen ervaring mee.
Ik zie hem goed hoor! Denk dat je wel zwanger bent eigenlijk. Maar je kunt voor de zekerheid nog een test doen. Misschien zit deze streep vanuit de fabriek niet helemaal recht.
Ik had ze met action meestal wel in het midden staan, maar soms niet helemaal gecentreerd. Maar ik zie op deze test zo geen streepje 😳
Ik ben echt geen tuurder, maar ik zie een overduidelijke roze streep staan zelfs zonder de foto groter te maken
Ik zit op mijn telefoon, misschien komt het daardoor.. Maar ik zie hem echt niet. ☺️ Maar natuurlijk super dat jij er eentje ziet, misschien zie ik hem op een andere foto ook, TS ziet 'm ook, dus zit vast goed
Ik zie ook geen streep en als de streep niet op de juiste plek staat is de test ongeldig. Even opnieuw testen. Dit sluit namelijk niet uit dat je wel of juist niet zwanger bent
Goh en ik maar denken dat de test streep best duidelijk zichtbaar was haha. Ik twijfelde alleen omdat ie iets naar rechts staat. Ik heb geen (andere) testen meer in huis. Ik wacht het even een paar dagen af en test dan weer
Ik zie hem ook vrij duidelijk (en zit ook op de telefoon) Zelf heb ik geen ervaring met action testen, dus kan je niet zeggen of dit wel of geen foutieve test is. Ik hoop voor je een duidelijk positieve test over een paar dagen.
Ik vind hem teveel naar rechts staan. Ik zou even een nieuwe test doen. Ik zie ook meer een schaduwstreep van het omhulsel ipv een roze streep.
Hij lijkt nu wel in de schaduw te staan van het hoesje zeg maar dus is slecht te zien. Je kan de test ook openmaken dan kun je beter een streepje zien.
Ik zie wel wat je bedoeld, maar vindt hem op de foto grijs en niet roze. Ik zou voor de zekerheid een k2v5 doen. ik had een tuurstreepje op de action test en een duidelijke op de kruitvat test
Wat ik zie lijkt op de schaduw van het plastic middenstuk. Ik zou de test even losmaken om te kijken of je de streep dan nog ziet.
Hey meid! Ik zie hem hier ook, maar vind de action niet zo betrouwbaar/duidelijk.. Daarom ben ik zelf overgestapt naar kruitvat.. Hoop voor je dat t raak is!
Volgens mij staat de controlestreep ook niet helemaal in het midden dus dan kan t ook zijn dat de test zelf niet helemaal goed in het omhulsel zit😉! Een streep is een streep! Maar zou idd nog ff de Kruidvat test 2v5 proberen