Ik had de foto al geplaatst in het andere topic over action testen, omdat ze daar graag een foto wilden. Ik heb een cyclus van 27/28 dagen. 17 oktober was eerste dag van laatste menstruatie. Ik wil niet mijn nod uitrekenen nog. Nog nooit ovu testen gebruikt.... Maar is dit nou positief? Of moet het streepje nog donkerder worden?
Ik denk dat ie nog donkerder kan eigenlijk. Maar het lijkt erop dat je ei wel komt! Dus klussen is misschien geen verkeerd idee
Lijkt mij ook aardig positief. Gewoon alvast klussen en morgen rond etzelfde tijdstip nog eens testen.. succes!
Die is zeker positief! Succes hoor!! Maar verkopen ze bij de action ovaluatie testen dan? Ik heb daar alleen zwangerschapstesten gezien, anders ga ik ze ook eens proberen!
Ze zijn nieuw in het assortiment! 5 testen voor 2,49! (Zie ander topic hierover) Nou, ik denk dat ik weet wat we vanavond gaan doen haha. Beetje jammer dat manlief storingsdienst heeft, dan maar wat later
Ja je hebt gelijk zeg, heb even op de action site gekeken. Ik ga ze van de week ook halen en uitproberen ik ben benieuwd!
Hij is nog net niet positief, nog even doortesten, al denk ik dat hij morgen wel positief is, hij is wel lekker duidelijk trouwens.